Tilinpäätös- ja veropäivä

Kauppakamarin veropäivässä saat jälleen tuoreimmat tiedot verotuksen ja kirjanpidon tulevista ja vireillä olevista muutoksista.
​​​​​​​

Verotuksessa muutoksia on odotettavissa muun muassa tulolähdejakoon ja sijoitusten verokohteluun. Aina ajankohtaisena aiheena päivässä on henkilökuntaetuuksiin liittyvä verotus- ja oikeuskäytäntö. Lisäksi tarkastellaan keskeisimpien korkeimman hallinto-oikeuden päätösten ja keskusverolautakunnan ennakkoratkaisujen vaikutusta verolainsäädännön tulkintaan.

Ajankohtaista kirjanpidossa ja tilinpäätöksessä -osiossa käydään läpi haasteellisimpia asioita tilinpäätöksen laatijan näkökulmasta. Haasteelliseksi tilinpäätöksen laatiminen voi muodostua esimerkiksi silloin, kun yrityksen taloudellinen tilanne – kannattavuus, maksuvalmius ja vakavaraisuus – on heikentynyt ja yrityksen kykyyn jatkaa toimintaa tulevaisuudessa sisältyy epävarmuustekijöitä. Lisäksi osiossa luodaan katsaus kirjanpitolautakunnan antamiin lausuntoihin ja selvitetään niiden vaikutusta tilinpäätöksen laatimiseen.

12.12.2018 09:00 - 16:00

KoulutuksetTalous

Sokos Hotel Alexandra, Juhlasali
Hannikaisenkatu 35, 40100 Jyväskylä

9.00 Tilaisuuden avaus - Katsaus talouteen,
Toimitusjohtaja, Pasi Sorri, Keski-Suomen Osuuspankki

9.20 – 10.45 Henkilökuntaedut verotuksessa,
KTL Risto Walden, Bilanssi Oy
10.45 – 11.00 Ajankohtaista kirjanpidossa ja tilinpäätöksessä, KTL Risto Walden, Bilanssi Oy
11.00-11.15 Tauko
11.15 – 12.15 Ajankohtaista kirjanpidossa ja tilinpäätöksessä, KTL Risto Walden, Bilanssi Oy
12.15 – 13.15 Lounas
13.15 – 14.00 Uudistuva verolainsäädäntö – Budjettilait ja verouudistukset
• Ansiotulojen verotus
• Sijoitustoiminnan verotus
• Tulorekisteri ja OmaVero-palvelu
Johtaja Ann-Mari Kemell, Keskuskauppakamari

14.00 – 14.30 Kahvi- ja teetauko
14.30 – 16.00 Uudistuva verolainsäädäntö - Tulolähdejako, ​​​​​​​Johtaja Ann-Mari Kemell, Keskuskauppakamari
• Keskeiset muutokset
• Kiinteistöliiketoiminta
• Käytännön vaikutukset
• Holdingyhtiöt, kiinteistökonsernit, yleishyödylliset yhteisöt
Verotuksen viimeaikaista oikeuskäytäntöä
Johtaja Ann-Mari Kemell, Keskuskauppakamari
Klo 16.00 Tilaisuus päättyy

Kauppakamarin jäsenet 350 €. Muut 450 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Ann-Mari Kemell, Keskuskauppakamari

Kouluttajina Tilinpäätös- ja veropäivässä toimii
​​​​​​​Ann-Mari Kemell, johtaja, Keskuskauppakamari sekä Risto Waldén KLT, Bilanssi Oy:stä.

HUOMIO!

Kannattaa hyödyntää loppuvuoden tarjous:

Jos olet ollut jo tänä syksynä mukana talouskoulutuksessamme, niin kannustamme sinua osallistumaan tähän Tilinpäätös- ja veropäivään, jonka jälkeen sinä tai organisaatiostasi toinen henkilö pääsee mukaan Ennakkoperintä 2019 -koulutuspäivään -50% alennuksella.

​​​​​​​