PERUTTU: Valmentava johtajuus arjen kohtaamisissa

Tervetuloa koulutukseen, jossa saat

• Ymmärrystä uuden ajan työelämästä ja sen keskeisistä vaatimuksista
  • Ymmärrystä valmentavan johtajuuden keskeisestä ytimestä - miksi, mitä, miten
  • Tukea valmentavan johtajan ajattelutavan sekä toiminnan sisäistämiseen ja haltuunottoon
  • Kuuntelemisen, läsnäolon ja viisaan ohjaamisen taitojen vahvistumista
  • Uuden ajan työelämän ja siinä vaadittavien taitojen kirkastumista
  • Luottamusta omaan toimintaan valmentavana johtajana
  • Vertaisryhmän valmentavana johtajana kasvun tueksi

Valmennuspäivän lisäksi saat käyttöösi teemaan liittyvän verkkokurssin 30 päivän ajaksi.

hgfjfgff

Aikataulu

klo 8.00-9.00 hotelliaamiainen

klo 9.00 Koulutus alkaa

klo 12.00 lounas

klo 14.00 kahvitauko

klo 16.00 Koulutus päättyy​​​​​​​

​​​​​​​

• Uuden ajan työelämä ja muuttuvat odotukset
    • Mitä on coaching ja valmentava työote?
    • Valmentamisen soveltaminen arjessa
    • Valmentajan mindset
    • Itsensä tunteminen ja ihmisten erilaisuus
    • Kuuntelemisen ja läsnäolon taidot
    • Valmentavan keskustelun malli ja vaiheet
    • Valmentava keskustelun käyminen
    • Yhteenveto ja opitun reflektointia
      08.11.2023 09:00 - 16:00

Koulutus tarjoaa osallistujille perusosaamista valmentavan työotteen keskeisestä ytimestä ja sen hyödyntämisestä johtamisessa sekä esihenkilötyössä arjen johtamiskohtaamisissa. Se antaa myös tarvittavia tietoja, taitoja ja työvälineitä valmentavan otteen soveltamiseen osana johtamista ja esihenkilötyötä.

KoulutuksetJohtaminen

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Scandic Jyväskylä Station
      Vapaudenkatu 73

Kouluttajat

Raija Salomaa

Raija on coachingin pioneeri, jonka intohimona on ammattimaisen coachingin kehittäminen ja sen laajan hyödyntämisen mahdollistaminen. Ennen coach-uraa hän työskenteli erilaisissa kansainvälisissä organisaatioissa johtamistehtävissä. Raija on toiminut coachingin parissa vuodesta 2005 ja suorittanut opinnot mm. Fielding Graduate Universityn Evidence-Based Coaching Certificate -ohjelmassa USAssa, Oxford Brookes Universityn Professional Certificate of Advanced Study in Coaching Supervision koulutuksessa Englannissa ja väitellyt coachingista Vaasan yliopiston kauppatieteellisessä tiedekunnassa (johtaminen) 2017. Raija on kehittänyt ja työskennellyt akateemisena asiantuntijana sekä kouluttajana kansainvälisesti akkreditoiduissa coachkoulutusohjelmissa. Lisäksi hän on mm. työskennellyt useissa suomalaisissa ja ulkomaisissa organisaatioissa coachingtaitojen kouluttajana ja johdon coachina. Raija on ensimmäinen suomalainen ammatticoach, joka sai akkreditoinnin työskennellä EU-Instituutioiden johdon coachina 2017.

.

Anniina Hukari

Anniina on intohimoinen työelämän hyvinvoinnin ja tuloksellisuuden yhteenliittäjä, joka uskoo, että paras tekeminen syntyy siinä pisteessä, missä järki ja sydän kulkevat samaan suuntaan. Koulutukseltaan Anniina on diplomi-insinööri, business coach master, NLP Trainer sekä stressinhallinta- ja palautumisvalmentaja, jolla on myös pedagoginen opettajanpätevyys. Hän coachaa ja valmentaa yksilöitä, tiimejä ja ryhmiä. Anniina auttaa erilaisia organisaatioita rakentamaan vaikuttavia valmennuksia. Lisäksi hän kouluttaa muita toimimaan tuloksellisina valmentajina, coacheina, mentoreina ja fasilitaattoreina sekä hyödyntämään näiden taitojen osaamista eri rooleissa. Anniina on kouluttanut valmennus-, fasilitointi-, mentorointi- ja coachingtaitoja erityyppisissä organisaatioissa tuloksellisesti yli kahdenkymmenen vuoden ajan.

Hinta ja ilmoittautuminen

Kauppakamarin jäsenille 380 €, muille 480 €.
      Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hintaan sisältyy ohjelman mukaiset luennot, materiaali ja tarjoilu.

Hyödynnä early bird -etu -10 % ilmoittautumalla 8.10. mennessä!

kjljkhjkhj

Ilmoittauduthan koulutukseen ke 25.10. mennessä.

Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
      puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyissä peruutuksissa laskutamme puolet osallistumismaksusta.
      • Mikäli osallistuminen perutaan vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.
      • Jos jätät saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
      • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin

• Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.
      • Koulutuksen järjestämisen ehtona on vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.