Antti Määttä jatkaa Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtajana

Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtaja Antti Määttä.

Keski-Suomen kauppakamarin syyskokous 9.12. vahvisti hallituksen vuodelle 2022. Osuuskauppa Keskimaan toimitusjohtaja, kauppaneuvos Antti Määttä jatkaa Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtajana. Katso hallituksen kokoonpano!

”Vaikka takana on toinen poikkeuksellinen koronavuosi, on hienoa, että jäsenet ovat kokeneet kauppakamarin tärkeäksi. Jäsenistön eteen tätä työtä tehdään ja siinä on onnistuttu hyvin, mistä kertoo kasvanut jäsenmäärämme. Työtä jäsenistön eteen jatketaan tulevanakin vuonna, joka on toivottavasti elpymisen ja nousun vuosi. Toiveena on, että pääsemme tapaamaan enemmän kasvokkain ja verkostoitumaan perinteisesti”, sanoo Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtaja Antti Määttä.

1.varapuheenjohtajana jatkaa Keskisuomalainen Oyj:n konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi, 2. varapuheenjohtajana Valmetin paikallisjohtaja Jaakko Puurula ja 3. varapuheenjohtajana Jyväskylän kaupunginjohtaja Timo Koivisto.

Muut hallituksen jäsenet vuodelle 2022 ovat Yöpuu Yhtiön yrittäjä Ari Pärnänen (uusi), Aito Support Oy:n toimitusjohtaja Anssi Kuoppala, Kuljetusliike Taipale Oy:n/Jyväskylän kaukokiidon toimitusjohtaja Timo Louhivaara, Crazy Town Oy:n toimitusjohtaja Mikko Markkanen, Export Maker Oy:n asiakkuusjohtaja Suvi Metsola, Skanska Talonrakennus Oy:n yksikönjohtaja Noora Sokero, Keski-Suomen Osuuspankin toimitusjohtaja Pasi Sorri, Kehittämisyhtiö Keulink Oy:n toimitusjohtaja Jukka Kentala (uusi) ja Juniorikillan puheenjohtaja Susanna Hämäläinen (uusi).

Vuoden aktiivisin valiokunta

Juniorikilta valitsee vuosittain kauppakamarin aktiivisimman valiokunnan. Syyskokouksessa 9.12.2021 Vuoden 2021 aktiivisimpana valiokuntana palkittiin Osaamisvaliokunta. Perusteluna valinnalle oli kokousten aihepiirien erinomainen valmistelu ja valiokuntalaisten aktiivinen osallistuminen.