Antti Määttää muistettiin Kauppakamariplaketilla

Keski-Suomen kauppakamarin väistyvä puheenjohtaja Antti Määttä. Kuva: Nina Kaverinen

Keski-Suomen kauppakamarin syyskokouksessa 11.12. väistyvälle puheenjohtajalle Antti Määtälle luovutettiin Kauppakamariplaketti. Plaketti on tunnustus pitkäaikaisesta työstä ja puheenjohtajuudesta Keski-Suomen kauppakamarin hyväksi. "Keski-Suomen kauppakamarin jäsenmäärä on noussut merkittävästi, mikä kertoo siitä, että kauppakamaria tarvitaan vaikeinakin aikoina. Haluan osoittaa kiitokseni koko Keski-Suomen kauppakamarin henkilökunnalle, että hoidatte työnne erittäin ammattitaitoisesti Keski-Suomen elinkeinoelämän hyväksi", sanoo Määttä.

Määttä on 22. keskisuomalainen plaketin saaja. Kauppakamariplaketilla on pitkät perinteet, sillä plakettia on myönnetty vuodesta 1961 lähtien.

”Tämä neljä vuotta on ollut poikkeuksellista aikaa: ensin puolet ajasta meni koronassa etäyhteyksin ja toinen siitä toipumisessa, ja maailmalla on muutenkin ollut tuulista. Siitä huolimatta Keski-Suomen kauppakamarin jäsenmäärä on noussut merkittävästi, mikä kertoo siitä, että kauppakamaria tarvitaan vaikeinakin aikoina. Haluan osoittaa kiitokseni koko Keski-Suomen kauppakamarin henkilökunnalle, että hoidatte työnne erittäin ammattitaitoisesti Keski-Suomen elinkeinoelämän hyväksi. Tästä on hyvä kauppakamarin jatkaa kohti tulevaa”, tiivistää väistyvä puheenjohtaja Antti Määttä.