CYBERDI-hanke - #OleTietoinen - älä tule yllätetyksi

Olemme mukana CYBERDI-hankkeessa, jossa viestimme kyberturvallisuuden teemoista kasvattaaksemme yritysten kybertietoisuutta ja -osaamista. Kampanjointi alkaa syyskuussa erityisesti somekanavissamme, joten pysy kuulolla!

Digitaalisen maailman turvallisuus eli kyberturvallisuus ei ole vain asiantuntijoiden asia. Tietoisemmalla toiminnalla ja harkintaa käyttämällä kuka tahansa meistä voi välttyä turhilta ongelmilta digitaalisessa maailmassa. Omien yksityistietojen, kodin ja organisaation tietojen parempi suojaaminen alkaa oman osaamisen kartuttamisella. Tähän sinulla on mainio mahdollisuus, kun seuraat kansankielistä ja käyttäjälähtöistä #OleTietoinen -kampanjointiamme.

CYBERDI-hankkeessa yhteistyössä ovat Keski-Suomen kauppakamari, Helsingin seudun kauppakamari, Elinkeinoelämän keskusliitto EK, Suomen Yrittäjät, poliisiorganisaatioita, KRP:n Kyberrikostorjuntakeskus ja Poliisihallitus.