Haemme palvelukoordinaattoria!

Haemme tiimiimme uutta jäsentä palvelukoordinaattorin monipuolisiin tehtäviin elinkeinoelämän näköalapaikalle! Olisitko se sinä? Lue lisää alta ja laita hakemus tulemaan pian!

Haemme iloiseen ja ketterään tiimiimme

PALVELUKOORDINAATTORIA

määräaikaiseen sijaisuuteen ajalle 9.8.2021-15.2.2023.

Keski-Suomen kauppakamari on elinkeinoelämän järjestö, joka edistää alueen ja yritysten menestystä ja kasvua. Verkostomme koostuu eri alojen eri kokoisista yrityksistä ja julkisyhteisöistä. Tarjoamme monipuolisia palveluita elinvoimaiseen liiketoimintaan, kuten verkostoitumismahdollisuuksia, koulutuksia, ajankohtaistietoa, ulkomaankaupan asiakirjoja ja neuvontaa. Toimimme Keski-Suomen yritysten äänitorvena yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa.

Meillä on tarjota huikea näköalapaikka keskisuomalaiseen elinkeinoelämään: pääset toimimaan keskisuomalaisten yritysedustajien ja asiantuntijoiden kanssa. Toimit Keski-Suomen ja sen osaamisen kehittämisen parissa erilaisissa projekteissa ja verkostoissa.

Työ sisältää muun muassa monipuolisia toimistotehtäviä, koulutusten ja tilaisuuksien suunnittelua ja toteuttamista, markkinointia, asiakasviestintää ja ulkomaankaupan asiakirjojen vahvistamista. Englannin kielen taito on välttämätön, muiden kielten osaaminen on plussaa. Olet oma-aloitteinen ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn. Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot, ja soljut sulavasti verkostoissa ihmisten parissa. Ymmärrät ja hallitset isoja asiakokonaisuuksia. Osaat priorisoida työtehtäviä, ja sinulla on ideointikykyä ja rohkeutta esiintyä ja esittää ideoita. Tukenasi tiimin lisäksi ovat kollegat kauppakamareista eri puolilla Suomea.

Meillä on joustavat työajat ja etätyöskentely on mahdollista. Viihtyisä toimistomme sijaitsee Jyväskylän ytimessä.

Oletko sinä puuttuva pala tiimistämme? Lähetä hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 25.6. mennessä ari.hiltunen@kskauppakamari.fi.

Lisätietoja:

Ari Hiltunen, toimitusjohtaja, Keski-Suomen kauppakamari p. 040 058 3210 ari.hiltunen@kskauppakamari.fi