Haemme viestintäsuunnittelijaa monipuolisiin viestinnän tehtäviin!

Kiinnostaako työ Keski-Suomen vetovoimaisuutta ja elinkeinoelämän menestymisen edellytyksiä edistävässä organisaatiossa? Haemme Keski-Suomen kauppakamariin viestinnän osaajaa monipuolisiin viestinnän tehtäviin määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysloman sijaiseksi 1.7.2018 alkaen.

Työssäsi vastaat viestinnän suunnittelusta, toteutuksesta ja seurannasta. Toivomme sinulta erityisesti erinomaista kirjoitustaitoa, kokemusta viestinnän tehtävistä, itsenäistä ja aktiivista työotetta ja taitto-ohjelman osaamista (Adobe InDesign). Kaikkien Office-ohjelmien osaaminen sekä www-sivujen ja uutis- sekä sosiaalisten medioiden sisällöntuotanto-osaaminen ovat välttämättömiä. Valokuvaus- ja kuvankäsittelytaidot ovat plussaa.

Tehtäviisi kuuluvat muun muassa sisällöntuotanto elinkeinoelämää koskevista aiheista sosiaalisen median kanaviimme, uutiskirjeisiimme ja Kauppakamari-lehteemme. Työtehtäviisi kuuluvat myös lehdistötiedottaminen, tapahtumajärjestäminen, markkinointimateriaalien tuottaminen, nettisivujen päivittäminen sekä lausuntojen ja selvitysten tekeminen. Lisäksi pääset luotsaamaan valiokuntia yhdessä valiokunnan puheenjohtajan kanssa. Toimit osana kauppakamarien valtakunnallista viestintäpoolia sekä paikallisesti sidosryhmien viestintätyöryhmissä. Työskentelemme tiiminä, joten tehtäviisi kuuluu yleisiä toimiston tukipalveluita tarpeen mukaan.

Kauppakamari on yritysten alueellinen, valtakunnallinen ja globaali yhteistyöverkosto. Keski-Suomessa verkostoomme kuuluu paikallisesti noin 600 jäsenyritystä ja valtakunnallisesti yli 20 000. Kauppakamari toimii 90 eri maassa. Tehtävämme on toimia yritysten äänitorvena ja vaikuttaa siihen, että keskisuomalaisilla yrityksillä on parhaat edellytykset kasvaa ja menestyä. Vaikutamme mm. yli 200 luottamushenkilön voimin 7 eri valiokunnassa. Tiimissämme työskentelee seitsemän henkilöä.

Lue lisää: www.kskauppakamari.fi

Pyydämme toimittamaan hakemuksen ja CV:n pian, kuitenkin 13.5. mennessä osoitteeseen ari.hiltunen@kskauppakamari.fi.

Ari Hiltunen, toimitusjohtaja, ari.hiltunen@kskauppakamari.fi p. 040 058 3210
Viivi Sakkara (työtehtävät), viivi.sakkara@kskauppakamari.fi p. 050 439 6170