Hyvinvointikartta-hankkeessa autetaan yritysten hyvinvointia

Hyvinvointikartta-hankkeen tavoitteena on vahvistaa Keski-Suomen mikro- ja pk-yritysten hyvinvointia, hyvinvoinnin osaamista ja johtamista sekä työkykyjohtamista. Keski-Suomen Yrittäjien vetämässä hankkeessa kerätään parhaillaan tietoa yrittäjien hyvinvoinnista - vastaamalla kyselyyn voit vaikuttaa hankkeen sisältöön. Seuraava tilaisuus on 22.1. maksuton Johda työskentelyäsi Lean filosofian avulla -webinaari.

Keski-Suomen Yrittäjien vetämässä, kaksi vuotta kestävässä hankkeessa kehitetään hyvinvointia sekä tutkimustuloksiin perustuvia ja yrittäjän arkeen sopivia hyvinvointia tukevia ja edistäviä toimintamalleja. Lisäksi tavoitteena on innostaa ja valmentaa yrittäjiä huomioimaan hyvinvointi arjen tekoina ja ottamaan oppia yrittäjäkollegojen hyvistä käytännöistä. Projekti auttaa yrittäjiä löytämään paremmin alueen hyvinvointia edistävät palvelut ja parantamaan johtamisosaamista sekä jaksamista yrityksissä.

Hyvinvointikartta-hanke rakentuu viidestä kokonaisuudesta

• Kartoituksesta ja Hyvinvointitreffeistä
  • Hyvinvoinnin valmennusohjelmasta
  • Yksinyrittäjien työnohjauksesta
  • Työkykyjohtamisesta
  • Hyvinvointikartan tekemisestä

Kehittämistyön tuloksena tuotteistetaan mikro- ja pk-yritysten kokonaisvaltaista hyvinvoinnin kehittämistä ja johtamista tukeva ja edistävä palvelu, Hyvinvointikartta. Hyvinvointikartta kuvaa hyvinvoinnin kokonaisuuden ja sen kehittämisen tiekartan yrityksen omista kehittämistarpeista käsin ja mahdollistaa yrityksen pitkäjänteisen hyvinvoinnin ja johtamisen kehittämisen.

Hankkeessa kerätään parhaillaan tietoa yrittäjien hyvinvoinnista - vastaa anonyymiin kyselyyn ja vaikuta

Johda työskentelyäsi Lean filosofian avulla -webinaari

Hankkeen ensimmäinen tapahtuma on Johda työskentelyäsi Lean filosofian avulla -webinaari

Aika: 22.1. klo 9-10

Paikka: webinaari

Hinta: maksuton

Ilmoittaudu: https://buff.ly/2N1nPtB

Hyvinvointikartta-hanke toteutetaan tiiviinä yhteishankkeena Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradian, Keski-Suomen Yrittäjien ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun kanssa. Hankkeen tarjontaan osallistuminen on avointa ja maksutonta ja kaikki alueen yritykset voivat hyödyntää palveluja. Toimenpiteiden laajuuden vuoksi mukaan mahtuu satoja yrittäjiä. Tapahtumista tullaan ilmoittamaan Keski-Suomen Yrittäjien sivuilla sekä hankkeen eri kanavissa.