Johtaja, jaa päiväsi nuoren kanssa! – Ilmoittautuminen Tuhat nuorta johtajaa -kampanjaan käynnissä

​Kauppakamarien, nuorkauppakamarien ja YES-verkoston Tuhat nuorta johtajaa -kampanja tuo päiväksi yhteen nuoret ja johtajat. Kampanjassa nuori pääsee päiväksi mukaan johtajan arkeen – tutkimaan, kokemaan ja oppimaan, mitä johtajuus tänä päivänä on.

Johtajana annat osallistuvalle nuorelle esimerkin siitä, millaista johtajuutta ja taitoja työelämässä tarvitaan. Samalla voit pohtia omaa kehittymistäsi johtajana. Nuorelle päivä on henkilökohtainen haaste ja mahdollisuus miettiä, mitä johtajuus tarkoittaa käytännössä ja millaisia taitoja työelämässä tarvitaan sekä saada eväitä oman työuransa rakentamiseen.

Johtaja, oletko valmis ottamaan haasteen vastaan? Tule mukaan Tuhat nuorta johtajaa -kampanjaan ja vaikuta tulevaisuuden tekijöihin.

Kohderyhmä

Yrityksen johto- ja esimiestehtävissä tai verkostojen ja projektien vetovastuussa toimivat henkilöt. Nuoret ovat 17–24-vuotiaita opiskelijoita.

Miksi lähteä mukaan?

• Matala kynnys osallistua: valmiit materiaalit ja lyhyt kesto

• Tilaisuus itsensä haastamiseen ja omien ja yrityksesi toimintamallien pohtimiseen

• Hyvä pohja rakentaa yhteistyötä alueen opiskelijoiden ja oppilaitosten kanssa sekä lisätä kiinnostusta yrityksesi toimialaan

• Selkeä tapa osoittaa yrityksen yhteiskuntavastuuta ja mahdollisuus medianäkyvyyteen.

Ilmoittaudu mukaan