Kasvun juhlaa Kasvu Open Karnevaalissa – tule mukaan ja vaikutu!

Suomen positiivisin kasvuyritystapahtuma rantautuu jälleen Paviljonkiin 24.–25.10. Kasvu Open Karnevaalissa on erinomainen tilaisuus tutustua aloittaviin ja pitkään toimineisiin yrityksiin, kartuttaa verkostoja ja nähdä ohjelmaa, jollaista ei muualla ole. Tervetuloa mukaan!
​​​​​​​

Kasvu Open Karnevaalin tämän vuoden teemana ovat maailmanluokan ratkaisut, ja siksi esillä ovat erityisesti uudenlaisia ajattelutapoja edustavat yritykset. Suomen vienti on rakentunut pitkään teollisuuden varaan, ja teollisuutta uudistuneessa muodossa tarvitaan jatkossakin. Suomen talous tarvitsee kuitenkin myös palveluvientiä, ohjelmistoratkaisuja ja muita hyvin skaalautuvia ratkaisuja.

Karnevaalissa palkitaan Kasvu Open -voittajayritykset Startup- ja Start again (yli 3 v. toimineet yritykset) -sarjoissa ja myönnetään Suomen Kasvupalkinto.​​​​​​​ Lisäksi ohjelma koostuu erilaisista puheenvuoroista (mm. Kasvua ja kaaosta, Puusta lankaa), yritysesittelyistä, yritysten pitcheistä ja verkostoitumisesta sekä spontaanisti että ennalta sovitusti. Tapahtumassa kasvuyritykset kisailevat myös hieman "leijonanluolamaiseen" tyyliin kiinnostavassa ohjelmassa Karhunpesä.

Mukana Karnevaalissa on myös #kasvunmaakunta -osasto, jossa pääsee juttelemaan maakunnan kehitysyhtiöiden kanssa, kisailemaan hyväntuulisen tekemisen parissa tai nauttimaan aamukahvit Pihtiputaan Mummon leppoisassa seurassa. Osastoa järjestävät Keski-Suomen liitto, Keulink, SSYP Kehitys, Kehittämisyhtiö Karstulanseutu, Witas, Jämsek ja Äänekosken elinvoimayksikkö.

​​​​​​​Varmista paikkasi tapahtumassa, sillä 10.10. on viimeinen päivä varata ruokailupassi. Tunnelmapassilla pääset mukaan, kunhan ilmoittaudut mukaan 16.10. mennessä.

Lue lisää Karnevaalista ja ilmoittaudu mukaan!

​​​​​​​

Kasvu Open Karnevaali on kasvuyrityksiin keskittyvä yrityskilpailu- ja verkostotapahtuma. Kasvu Open taas on kaikille pk-yrityksille suunnattu avoin yritysten kehitysprosessi, joka perustuu kahdenkeskisiin "sparrauksiin" asiantuntijan ja yrittäjän välillä. Kasvu Open Karnevaali on tämän sparrausprosessin näkyvin osa ja vuoden päätös.