Kasvun maakunnan ajatushautomon toteuttajat on valittu

Keski-Suomen Yrittäjät ja Keski-Suomen kauppakamari toteuttavat yhteisen Kasvun maakunnan ajatushautomokiertueen. Ajatushautomopäiviin haettiin avoimella tarjouskilpailulla kumppania viestintään sekä fasilitaattoreita viiden eri ajatushautomopäivän toteutukseen.

Määräaikaan mennessä saatiin 11 tarjousta fasilitointiin ja seitsemän viestintään. Tarjoukset käsittelivät Keski-Suomen kauppakamarista ja Keski-Suomen Yrittäjistä koottu raati. Raadin tehtävä oli haastava tarjousten korkean tason vuoksi.

”Meillä on osaavia asiantuntijayrityksiä maakunnassa. Haluamme nostaa heitä laajasti esiin valitsemalla jokaiseen hautomopäivään eri toimijan. Ei ollut helppo tehdä valintoja. Saamme nyt upeat vetäjät sekä fasilitointiin että viestintään”, toteaa Keski-Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Sanna-Mari Hynninen.

Viestinnässä palveluntarjoaksi valittiin Dot Productions. Fasilitaattoreiksi valittiin Unique thinkers + Jooli, Business Arena, Intotalo, Humap sekä Zestmark. Ajatushautomokiertue starttaa Jämsästä 16.5. ja jatkuu 29.5. Piispalassa pohjoisessa Keski-Suomessa. Kiertue jatkuu syksyllä Keuruulla 19.9., Äänekoskella 8.11. ja päättyy Jyväskylään 28.11.

Kasvun maakunnan ajatushautomolle on myönnetty Keski-Suomen liiton AIKO-rahoitus. Hankkeen toteutusaika on 2.1.-31.12.2018. Yhteishankkeen ohjausryhmänä toimii #kasvunmaakuntaryhmä. Ajatushautomossa nostetaan esiin pitkän aikavälin kasvun haasteita ja etsitään niihin ratkaisuja. Yrittäjät, yritysten edustajat, julkinen sektori, järjestöt ja seurakunnat ovat tervetulleita hautomopäiviin ideoimaan ja luomaan uutta yhdessä.

Lisätietoja:
Sanna-Mari Hynninen, toimitusjohtaja, Keski-Suomen Yrittäjät, p. 050 563 7780, sanna-mari.hynninen@yrittajat.fi