Kauppakamari muuttaa Lutakkoon

Keski-Suomen kauppakamari muuttaa maanantaina 28.9. uusiin toimistotiloihin Lutakkoon Innova 2:seen, Lutakonaukio 7. Muutosta johtuen toimiston aukioloajoissa ja yhteyksissä on poikkeuksellisia muutoksia.
  • Sähköpostiyhteydet katkeavat perjantaina 25.9. palvelimen siirron vuoksi. Sähköpostien perilletulosta ei perjantain 25.9. ja tiistain 29.9. välisenä aikana ole varmuutta.

• Muuten palvelemme perjantaina normaalisti Sepänkadulla ja olemme tavoitettavissa puhelimitse

• Toimisto on kiinni ma 28.9 - ti 29.9. Toimiston kiinnioloaikana meidät tavoittaa puhelimitse numerosta 010 322 2380 tai henkilökunnan henkilökohtaisista numeroista.

• Keskiviikosta 30.9. eteenpäin toimisto palvelee normaalisti uusissa tiloissa

Tervetuloa tapaamaan meitä uusiin tiloihin!