Keski-Suomen kauppakamarin syyskokouksessa 2.12. Keski-Suomen kauppakamarin uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Oy Valtra Ab:n toimitusjohtaja Jari Rautjärvi. Varapuheenjohtajat ovat Elonen Oy Leipomo Oy:n toimitusjohtaja Jari Elonen, Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä ja Jyväskylän kaupunginjohtaja Timo Koivisto. Kokouksessa valittiin myös valtuuskunnan jäsenet

Keski-Suomen kauppakamarin syyskokouksessa 2.12. Keski-Suomen kauppakamarin hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Oy Valtra Ab:n toimitusjohtaja Jari Rautjärvi. Varapuheenjohtajana jatkaa Elonen Oy Leipomo Oy:n toimitusjohtaja Jari Elonen. 2. varapuheenjohtajaksi valittiin Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä ja 3. varapuheenjohtajaksi Jyväskylän kaupunginjohtaja Timo Koivisto.

Puheenjohtajaksi valittu Jari Rautjärvi oli aiemmin Keski-Suomen kauppakamarin 2. varapuheenjohtaja.

”Ajat ovat kovat kaikilla tasoilla valtakunnan politiikasta paikalliseen liike-elämään. Emme käännä vaikeaa tilannetta menestykseksi tekemällä samaa kuin ennenkin mutta vähän enemmän, vaan nyt tarvitaan todellinen rytminmuutos kaikilla tasoilla”, kommentoi Jari Rautjärvi.

”Keski-Suomen Kauppakamari edustaa koko seudun liike-elämää laajemmin kuin mikään muu organisaatio. Kasvu Open -konseptin myötä Kauppakamarin verkosto ja vaikuttavuus ovat kasvaneet. Meillä on tällä hetkellä suorat keskusteluyhteydet ja yhteistyösuhde mm. valtionhallinnon, merkittävien instituutioiden ja muiden Kasvu Open -sponsoreiden kanssa. Mahdollisuutemme vaikuttaa ovat suuremmat kuin koskaan. Käytämme niitä saamamme mandaatin mukaisesti Keski-Suomen liike-elämän edistämiseen”, kertoo Rautjärvi.