Keski-Suomen sparrausohjelmaan 15 yritystä

Kasvupolku-ohjelman yritysvalinnoissa korostuivat hakemukset, joissa oli kuvattu selkeästi yrityksen liiketoiminta ja realistinen kasvusuunnitelma.

Keski-Suomen Kasvupolun tuomaristo arvosti yrityksen kilpailuedun ja tiimin osaamisen sanoittamista.

Kasvu Openin järjestämään Keski-Suomen Kasvupolku -ohjelmaan valittiin mukaan 15 yritystä. Valitut yritykset ovat:

• Amusantti, Jyväskylä
  • Brand Team Finland, Jyväskylä
  • C VT Works, Saarijärvi
  • Fribakansa, Jyväskylä
  • Hivo, Jyväskylä
  • Keski-Suomen Profiili, Muurame
  • Keski-Suomen Sijaishoitajat, Konnevesi
  • KX-Treeshears, Äänekoski
  • Metsäpalvelu Hiekkala, Äänekoski
  • MJ Optima-Sport, Säynätsalo
  • MLT Machine & Laser Technology, Jyväskylä
  • Muutosryhmä, Lahti
  • Oppiko, Jyväskylä
  • Stop Noise Finland, Jyväskylä
  • Teräsmyynti Suomi, Jyväskylä

Tämän lisäksi Keski-Suomen alueelta valittiin yhteensä seitsemän yritystä muihin Kasvupolku-ohjelmiin.

BiopSense ja AniMed valittiin Digital Health Kasvupolulle, Liquid Kitchen Jyväskylä Elintarvikealan Kasvupolulle, Data Farm Kasvua datasta Kasvupolulle, Weeefiner Kiertotalouden Kasvupolulle sekä Skandino ja Alppivilla Verkkokaupan Kasvupolulle.

KASVUPOLUN TUOMARISTO

Kasvupolulle haki mukaan yrityksiä Keski-Suomen joka kolkasta.

Valinnoissa korostuivat hakemukset, joissa oli kuvattu selkeästi yrityksen liiketoiminta ja realistinen kasvusuunnitelma. Tuomaristo arvosti myös kilpailuedun ja tiimin osaamisen sanoittamista.

Kannustamme kaikkia sanoittamaan rohkeammin omaa tekemistä ja erityisesti kilpailuetua. Kirkas ajatus omasta visiosta ja strategiasta antaa hyvät eväät kasvulle ja kehittymiselle, sanoo tuomariston puheenjohtaja Pekka Hokkanen Keski-Suomen liitolta.

Ohjelman tuomaristoon kuuluvat:

• Jarkko Danska, Midinvest
  • Katja Valkola, Saarijärven Yrittäjät
  • Pekka Hokkanen, Keski-Suomen liitto
  • Sari Saarinen, Keulink
  • Anne Linna, Nordea

Keski-Suomen Kasvupolku -ohjelman kumppanit ovat Jämsän kaupunki, Keulink, Keski-Suomen kauppakamari, Keski-Suomen liitto, Keski-Suomen Yrittäjät, Midinvest ja Saarijärven kaupunki.

Ohjelman kumppanit yhdessä Kasvu Openin valtakunnallisten kumppanien kanssa mahdollistavat yrityksille maksuttoman sparrauksen.