Keski-Suomen Yrittäjät ja Keski-Suomen kauppakamari muuttavat yhteisiin tiloihin

​Keski-Suomen elinkeinoelämän järjestöt Yrittäjät ja kauppakamari muuttavat 1.10. Lutakon alueelle Technopoliksen Innova 2:een katutason liikehuoneistoon. Toimistoon sijoittuvat molempien järjestöjen koko henkilöstö. Pitkään jatkunut tiivis yhteistyö vahvistuu yhteisten tilojen myötä entisestään. Keski-Suomen talossa sijaitsevat nykyiset tilat on myyty Jykes Kiinteistöt Oy:lle. Jykes Kiinteistöt kehittää Keski-Suomen taloa pienyritysympäristönä ja järjestöiltä vapautuvia tiloja tullaan aktiivisesti tarjoamaan alueen pk-yrityksille ja start-upeille.

”Muutto uusiin tiloihin mahdollistaa uusien tilojen rakentamisen kasvaville pienille yrityksille ja haluamme omalta osaltamme edesauttaa niiden syntymistä”, sanoo Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Uljas Valkeinen.

Lutakonaukiolla katutasossa sijaitsevat uudet tilat ovat helposti saavutettavissa.

”Technopoliksen ja Lutakon toimintaympäristö tuo meille uuden ja lähestyttävän toimistoilmeen. Haluamme olla näkyvillä ja saavutettavissa alueen yrityksille ja sidosryhmille uudella tavalla.”, kertoo Keski-Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Tuuli Kirsikka Pirttiaho.

”Hyvä yhteistyömme verkostossa tiivistyy entisestään ja tehostuu yhteisten tilojen myötä”, hän jatkaa.

”Kasvu Open jatkaa valtakunnallista kehityspolkuaan ja sen toiminta tulee yhä näkyvämmäksi saaden myös oman neonvalonsa Jyväskylän katukuvaan toimiston muuton myötä”, sanoo Valkeinen

Toimistot palvelevat syyskuun loppuun asti normaalisti Sepänkatu 4:ssä. Muuton myötä toimistopalveluin tulee muutaman päivän tauko. Lokakuun alussa toiminta jatkuu keskeytyksettä uudessa osoitteessa. Avoimia ovia ja tutustumispäiviä toteutetaan teemallisesti loppuvuonna.

”Haluamme yhdessä edistää maakunnassa Kipinää kasvuun ja Johtajuutta liekkeihin yrittäjyyden ja koko Keski-Suomen puolesta. Tiedämme tekevämme jälleen jotain aivan uutta ja positiivisesti mullistavaa järjestöyhteistyössä muuton myötä. ”, toimitusjohtajat innostuvat hehkuttamaan.

Lisätietoja:

Tuuli Kirsikka Pirttiaho, toimitusjohtaja, Keski-Suomen Yrittäjät, p. 040 501 1501
Uljas Valkeinen, toimitusjohtaja, Keski-Suomen kauppakamari, p. 050 568 8555