Keski-Suomesta seitsemän yritystä Kauppalehden kasvajat -listalle

Kuvituskuva: Pexels

Kauppalehti rankkaa vuosittain alueiden kovimmat kasvuyritykset. Tänä vuonna Itä- ja Keski-Suomen Kauppalehden kasvajat -listalle 30 kovimman kasvuyrityksen joukkoon ylsi Keski-Suomesta seitsemän yritystä.

Keski-Suomesta TOP 30 -listalle yltäneet yritykset (sijoitus listalla mainittu yrityksen nimen jälkeen suluissa)

Listalle Keski-Suomesta olisi yltänyt myös Secapp Oy, mutta sen tiedot eivät ehtineet kyseiseen listaukseen.​​​​​​​ Kauppalehden listauksessa on mukana Itä- ja Keski-Suomi sekä ne yritykset, joiden tilinpäätöstiedot ovat menneet Kaupparekisteriin ennen 1.5.2021. Kauppalehden mukaan kasvu jäi koronavuonna 0,6 prosenttiin, kun vuotta aiemmin seudun yritykset kasvoivat 3,1 prosentin vauhtia. Vuonna 2018 erityisesti Keski-Suomen pk-sektori oli kasvussa maan kärkeä.

Parhaiden kasvuyritysten valinta perustuu Alma Talentin tietopalveluiden tietoihin. Kriteerinä listalle pääsemiseksi oli se, että yritys on toiminut vähintään neljä vuotta ja tuorein tilikausi on päättynyt kesäkuussa 2019 tai sen jälkeen. Viimeisen tilikauden liikevaihdon on täytynyt ylittää 1,7 miljoonaa euroa ja kasvaa edellisestä vuodesta.

Keski-Suomen kauppakamarin jäsenyys kannattaa!

Kauppakamari on alueellinen, valtakunnallinen ja globaali yhteistyöverkosto. Edistämme yritysten toimintaa ja kasvua.

Taustalla tapahtuvan vaikuttamistyön lisäksi kauppakamarin jäsenyys tarjoaa lukuisia etuja. Kauppakamarin jäsenenä saat ajankohtaistietoa tiedottamisen, koulutusten ja tilaisuuksien kautta, tukea kasvuun ja kansainvälistymiseen sekä verkostoidut alueen muiden toimijoiden kanssa uusia asiakkaita ja kumppaneita löytäen. Valtuutetut yhteistyökumppanimme auttavat laki-, vero-, talous- ja GDPR-asioissa maksutta.