Keski-Suomesta seitsemän yritystä Kauppalehden kovimpien kasvajien listalle

Kuvituskuva: Adobe Stock

Kauppalehti rankkaa vuosittain koviten kasvaneet yritykset. Tänä vuonna Keski- ja Itä-Suomen TOP 30 -kovimpien kasvajien listalle ylsi seitsemän keskisuomalaista yritystä: Spinnova Oyj, Woolman Oy, Sijoitusasunnot.com Group Oy, Mon-Puu Oy, Secapp Oy ja Opinsys Oy Jyväskylästä ja Infraneliö Oy Viitasaarelta. Spinnova Oyj palkittiin Keski-Suomen kovimpana kasvajana Kauppalehden kasvajat -palkinnolla.

Keski-Suomesta Keski- ja Itä-Suomen TOP 30 -listalle yltäneet yritykset (sijoitus listalla mainittu suluissa)

1. Spinnova Oyj, Jyväskylä (4.)
  2. Woolman Oy, Jyväskylä (12.)
  3. Sijoitusasunnot.com Group Oy, Jyväskylä (13.)
  4. Mon-Puu Oy, Jyväskylä (16.)
  5. Secapp Oy, Jyväskylä (22.)
  6. Opinsys Oy, Jyväskylä (23.)
  7. Infraneliö Oy, Viitasaari (26.)

Kauppalehden mukaan Itä- ja Keski-Suomen yritysten kasvu oli viime vuonna voimakasta. Alueen keskivertoyrityksen liikevaihto kasvoi ennakkotietojen perusteella 9,2 prosenttia, kun koko maan mediaaniyrityksen kasvu oli 8,9 prosenttia. Vahvinta kasvu oli alueen maakunnista Keski-Suomessa, heikointa Pohjois-Savossa.

Keski-Suomen kauppakamarin jäsenyys kannattaa!

Kauppakamari on alueellinen, valtakunnallinen ja globaali yhteistyöverkosto. Edistämme yritysten toimintaa ja kasvua.

Taustalla tapahtuvan vaikuttamistyön lisäksi kauppakamarin jäsenyys tarjoaa lukuisia etuja. Kauppakamarin jäsenenä saat ajankohtaistietoa tiedottamisen, koulutusten ja tilaisuuksien kautta, tukea kasvuun ja kansainvälistymiseen sekä verkostoidut alueen muiden toimijoiden kanssa uusia asiakkaita ja kumppaneita löytäen. Valtuutetut yhteistyökumppanimme auttavat laki-, vero-, talous- ja GDPR-asioissa maksutta.

Lue lisää jäsenyydestä