Keskisuomalaiset johtajat esittelevät nuorille työpäiväänsä – mukana mm. Nordea, LähiTapiola ja Terveystalo ​

​Keski-Suomen alueen yritykset tarttuvat haasteeseen tutustuttaa nuoria johtamistyöhön. Tuhat Nuorta Johtajaa -kampanja tuo päiväksi yhteen johtajan ja 17–24-vuotiaan johtamisesta kiinnostuneen nuoren.

Nuori osallistuu johtajan todelliseen työpäivään ja pääsee seuraamaan johtajan arkea – tutkimaan, kokemaan ja oppimaan. Tempaus on osa Kauppakamarien yhteistä 100-vuotisjuhlakampanjaa.

“Tuhat nuorta johtajaa -kampanja tarjoaa yrityksille helpon tavan osallistua paikallisen elinkeinoelämän kehittämiseen osallistaen nuoria ja levittäen positiivista työnantajamielikuvaa. Kutsumme mukaan kaikki alueemme yritykset. Haasteeseen ovat tarttuneet jo mm. Nordea, Terveystalo, LähiTapiola ja Landis+Gyr”, Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Uljas Valkeinen kertoo.

Kampanjan toteutusviikko osuu marraskuun puoliväliin. Mukaan ilmoittautunut Nordea Järvi-Suomen aluejohtaja Mikko Pakarinenodottaa päivää avoimin mielin.

“Minusta tämä on loistava idea. Hienoa, että Kauppakamari edistää vuoropuhelua eri ikäluokkien kanssa. Odotan mielenkiintoista päivää, jonka aikana aion oppia myös itse lisää”, Pakarinen sanoo.

Nuoret ja johtajat voivat ilmoittautua mukaan Tuhat Nuorta Johtajaa -kampanjaan osoitteessa 1000nuortajohtajaa.fi. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 15.10.2017 saakka. Kampanjan järjestävät kauppakamarit, Nuorkauppakamarit ja Yes-verkosto.