Kiinnostaako kansainvälistyminen Hong Kongiin?

Business Jyväskylä ja Keski-Suomen kauppakamari kartoittavat alueen yrityksiä ja akateemisia toimijoita, joilla on intressi lähteä kansainvälistymään Hong Kong:in sekä GBA-alueella (Macao, Guandong). Keskusteluissa on noussut esille mahdollisuus rakentaa yhteistyökumppanuus Keski-Suomen alueen ja Hong Kongin suomalaisen kauppakamarin välillä. Kokoamme yritysryhmän kiinnostuneista yrityksistä yhteistyön käynnistämiseksi. Jos kiinnostuit, jätä yhteystietosi.

Business Jyväskylä ja Keski-Suomen kauppakamari kartoittavat alueen yrityksiä ja akateemisia toimijoita, joilla on intressi lähteä kansainvälistymään Hong Kong:in sekä GBA-alueella (Macao, Quandong). Keskusteluissa on noussut esille mahdollisuus rakentaa yhteistyökumppanuus Keski-Suomen alueen ja Hong Kongin suomalaisen kauppakamarin välillä. He ovat aikaisemmin tehneet tällaisia yhteistyösopimuksia esim. Joensuun ja Rovaniemen kanssa koskien matkailuliiketoiminta-aluetta.

Keskustelussa tunnistetut liiketoiminta-alueet tämän yhteistyön perusteena olisivat ainakin

FinTech
GeronTech
ICT, Digitalisaatio ja Kyberturvallisuus

Mikäli kiinnostuit, jätä yhteystietosi. Jos kysyntää on riittävästi, järjestämme keskustelu- ja infotilaisuuden yhteistyön käynnistämiseksi.