Muutosjohtajaklubiin haetaan nuoria johtajia

Muutosjohtajaklubiin osallistuvat johtajat sekä Keski-Suomen liitto #kasvunmaakunta-hengessä mahdollistavat nuoren johtajan osallistumisen klubiin. Klubissa nuoret ja kokeneet johtajat jakavat tietoa ja oppivat toisiltaan. Hyötyä saadaan puolin ja toisin. Hakuaika päättyy 24.4. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Muutosjohtajaklubi on vertaisfoorumi, jossa klubilaiset sparraavat toisiaan jakamalla keskenään tietoa, kokemuksia, huolenaiheita ja onnistumisia. Klubissa pääsee kehittämään osaamista yhdessä samassa asemassa olevien kollegojen kanssa. Tehokkuus ja hyöty perustuvat avoimuuteen.

Johtajan varatessa paikkansa klubista avautuu nuorelle johtajalle paikka samaan klubiin. Näin syntyy uudenlainen verkosto, jossa kokeneiden johtajien kokemus yhdistyy nuorten johtajien näkemysten kanssa, ja keskusteluista saadaan entistä mielenkiintoisempia.

Tapaamisissa on aina mukana ammattifasilitaattori, jonka tehtävänä on ohjata ja innostaa keskusteluja. Klubissa työskennellään ja opitaan yhdessä. Tapaamisten teemoina ovat erityisesti johtamisen muutos ja tulevaisuus.

”Johtaja tarvitsee tilanteita, joissa on mahdollisuus tutkia omaa ajattelua ja tekemistä. Uuden oppiminen tapahtuu, kun on mahdollisuus pysähtyä. Keski-Suomen kauppakamarin Muutosjohtajaklubi tarjoaa oivan tilaisuuden uudistaa omaa ajattelua yhdessä eri alojen johtajien kanssa. Oma tehtäväni klubin fasilitaattorina on tehdä klubitapaamisista kiireettömiä pysäkkejä arjen keskelle. Keskeisinä arvoina ovat läsnäolo, kiireettömyyden tuntu, innostavat ihmiset ja mieltä ravitsevat keskustelut”, Muutosjohtajaklubin fasilitaattori, Humap Oy:n Matti Hirvanen sanoo.

Klubitapaamisia järjestetään 5 kertaa vuoden aikana noin 3 tuntia kerrallaan. Klubitapaamiset järjestetään 11.5., 17.8., 25.10., 11.1.2018 sekä maaliskuussa 2018. Klubilaiset pääsevät itse vaikuttamaan käsiteltäviin aiheisiin. Tapaamisten välillä klubilaiset pitävät toisiinsa yhteyttä suljetussa LinkedIn-ryhmässä, jossa on helppo täydentää ja jatkojalostaa tapaamisissa virinneitä keskusteluja, jakaa informaatiota tai kysyä neuvoja. Ryhmä on valtakunnallinen, ja siinä on mukana klubilaiset ympäri Suomea. Johtajaklubeja on toteutettu aikaisempina vuosina muun muassa Kuopiossa ja Helsingissä.

Lue lisää ja ilmoittaudu

10 syytä liittyä Johtajaklubiin®:

1. Luot uudenlaisen luottamusverkoston

2. Kehität johtamistaitojasi

3. Opit toisten kokemuksista ja vältät muiden virheet

4. Saat hyödyllisiä vinkkejä miten toimia eri tilanteissa

5. Näet asiat uusista näkökulmista

6. Tarjoat kehittymisen mahdollisuuden myös nuorelle johtajalle

7. Kuulet asiantuntijoiden puheenvuoroja

8. Kuulut LinkedInin suljettuun keskusteluryhmään

9. Saat kaupan päälle laadukkaan koulutuspäivän (arvo noin 300 €)

10. Saat kaksi ammattikirjaa ilman eri maksua (arvo noin 100 €)