Tuula Rahikainen on aloittanut Keski-Suomen kauppakamarin koulutuspäällikkönä 1.2. alkaen

Keski-Suomen kauppakamarin koulutuspäällikkö Tuula Rahikainen. Kuva: Kamera-Petteri

Palvelukoordinaattorina Keski-Suomen kauppakamarissa reilut 1,5 vuotta toiminut Tuula Rahikainen on nimitetty koulutuspäälliköksi 1.2.2023 alkaen. Tuula vastaa muun muassa maksullisista koulutuksistamme ja monista maksuttomista tilaisuuksista sekä toimii osana vientiasiakirjatiimiä. Tuula on nauttinut työstään kauppakamarissa - lue lisää Tuulan työtehtävistä ja kokemuksista!

”Koulutuspäällikkönä vastaan järjestämistämme maksullisista koulutuksista sekä monista veloituksettomista tilaisuuksista. Tämä tarkoittaa mm. kouluttajien, tilojen ja tarjoilujen varaamista, yhteydenpitoa osallistujiin sekä tilaisuuksien sujuvasta kulusta huolehtimista paikan päällä. Toinen suuri kokonaisuus tehtävissäni ovat vientiasiakirjat, eli alkuperätodistusten vahvistaminen ja ATA carnetien tekeminen.

Onneksi uskalsin 1,5 vuotta sitten vaihtaa pitkän vakituisen työsuhteen määräaikaisen epävarmuuteen, olen nauttinut joka päivästä kauppakamarissa. Totta kai mukaan on mahtunut haastaviakin hetkiä, mutta tekemällä oppii. Tunnen olevani oikeassa paikassa, ja toivon jatkossakin vastaavani niin työkavereiden kuin kauppakamarin jäsenten odotuksiin ja toiveisiin. Odotan innolla harppomista koulutuspäällikön saappaissa", kertoo Tuula Rahikainen.