Uljas Valkeiselle Keskuskauppakamarin 100-vuotisansiomerkki

Keskuskauppakamari on myöntänyt Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtajalle Uljas Valkeiselle 100-vuotisansiomerkin erinomaisesta työstä Keski-Suomen ja Keski-Suomen elinkeinoelämän eteen.

Ansiomerkki annettiin Valkeiselle keskiviikko-iltana Kasvu Open Karnevaalissa. Ansiomerkin jakoivat Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtaja Jari Rautjärvi ja Keski-Suomen kauppakamarin tuleva toimitusjohtaja Ari Hiltunen.

”Ansiomerkki on tunnustus Keski-Suomen elinkeinoelämän kehittämisestä ja erinomaisesta työstä maakunnan ja yritysten eteen”, sanoo Rautjärvi julkistustilaisuudessa.

Valkeinen on toiminut Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtajana lähes 21 vuotta ja on Keski-Suomen kauppakamarin pitkäaikaisin toimitusjohtaja.

1.11.2017 Valkeinen siirtyy täysipäiväisesti Kasvu Open Oy:n toimitusjohtajaksi, ja Hiltunen aloittaa uutena Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtajana.

Keskuskauppakamarin ansiomerkki on vuodesta 1929 asti jatkunut arvostettu tapa palkita työntekijät ansioistaan. Ansiomerkkejä myönnetään työuran pituuden tai merkityksellisten työsuoritusten perusteella. 100-vuotiserikoisansiomerkki jaetaan ainoastaan tänä vuonna ja on siinä mielessä ainutlaatuinen.