Vesa-Pekka Kangaskorpi valittiin Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtajaksi

Keski-Suomen kauppakamarin uusi puheenjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi vuodelle 2024. Kuva: Ville Keto

Keski-Suomen kauppakamarin syyskokous 11.12. vahvisti hallituksen vuodelle 2024. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Keskisuomalainen Oyj:n konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi. ”Olen erittäin otettu, että tulin valituksi näin merkittävään tehtävään. Koen, että kauppakamari on keskeisin toimija alueemme elinkeinoelämän näkökulmasta", sanoo Kangaskorpi. Katso hallituksen kokoonpano!

1. varapuheenjohtajaksi valittiin Keski-Suomen Osuuspankin toimitusjohtaja Pasi Sorri. 2. varapuheenjohtajana jatkaa Valmet Technologies Oy:n Director, HSE Jaakko Puurula ja 3. varapuheenjohtajana jatkaa Jyväskylän kaupunginjohtaja Timo Koivisto.

Uutena Keski-Suomen kauppakamarin hallitukseen valittiin Aava & Bang Oy:n toimitusjohtaja Vilja Laaksonen, Paytrail Oy:n toimitusjohtaja Markus Laurio, Harvian operatiivinen johtaja Mika Suoja sekä FM Timberin toimitusjohtaja Sami Kähärä.

Keski-Suomen kauppakamarin hallituksessa jatkavat Jyväskylän Kaukokiito Oy:n / Kuljetusliike Taipaleen toimitusjohtaja Timo Louhivaara, Yöpuu Yhtiö Oy:n yrittäjä Ari Pärnänen ja Skanska Talonrakennus Oy:n hankekehitysjohtaja Noora Sokero.

Uusi puheenjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi ottaa uuden luottamustehtävänsä vastaan innolla.

”Olen erittäin otettu, että tulin valituksi näin merkittävään tehtävään. Koen, että kauppakamari on keskeisin toimija alueemme elinkeinoelämän näkökulmasta. Toivon, että kykenen jatkamaan edeltävien puheenjohtajien hyvää työtä, on muun muassa kauppaneuvos Antti Määtän isot saappaat täytettävinä. Odotan tehtävää innolla”, sanoo Kangaskorpi.

Vesa-Pekka Kangaskorpi valittiin myös Keskuskauppakamarin hallitukseen Keskuskauppakamarin Valtuuskunnan syyskokouksessa 8.12.