Kauppakamarit ovat valinneet vuoden 2017 kouluttajaksi Matti Jaakolan

Leena Räisänen ja Matti Jaakola

Jo perinteeksi muodostunut kauppakamareiden vuoden kouluttaja -palkinto annetaan Matti Jaakolalle, CapWell Oy:stä. Jaakola on toiminut kauppakamareiden tarjoamilla HHJ-kursseilla asiantuntijana ympäri Suomen. Vuoden kouluttaja -palkinto myönnetään asiantuntijalle, joka saa osallistujien palautteissa ylistystä ja toimii ammattimaisesti sekä tehokkaasti koulutusten järjestäjien kanssa.

”Matti Jaakolan vankka kokemus hallitustyöskentelystä näkyy ja kuuluu hänen luennoissaan. Matti pystyy antamaan oman näkemyksensä hallitustyön haastavistakin tilanteista ja hänen konkreettiset yritystarinansa jäävät osallistujien mieleen. Matti on lisäksi loistava ja selväsanainen esiintyjä, joka tempaa osallistujat mukaansa ja haastaa keskusteluun”, kertoo kauppakamareiden palvelupoolin puheenjohtaja Leena Räisänen.

”Olen todella yllättynyt. Kiitos paljon hienosta huomionarvosta. Minut saa harvoin hiljaiseksi, mutta nyt sen teitte”, kiittelee Jaakola.

Koulutuksiin osallistujat ovat kommentoineet Jaakolan luentoja palautteissaan mm. näin:
”Oikein mahtavaa Matti!”
”Jaakola innostava, asiantunteva ja elävä luennoitsija, jota olisi kuunnellut enemmänkin”
” Täydellinen ja erinomainen Jaakolan luento. Tätä lisää.”
” Jaakolan esitykselle ja sisällölle erityiskiitos”

Matti Jaakolan yritys CapWell Oy auttaa yrityksiä erilaisissa yritys- ja rahoitusjärjestelyissä. Jaakola on aktiivinen toimija Tampereen hallituspartnereissa ja Boardmanin verkostossa. Jatkuva hallitustyön kehityksen seuraaminen ja läheinen yhteistyö yritysten kanssa antaakin vahvan osaamispohjan HHJ-kurssien luennoille.

Kauppakamarit ovat valinneet vuoden kouluttajan jo vuodesta 2011. Vuoden kouluttajiksi on valittu mm. Sari Wulff Verohallinnosta, Kirsi Parnila Helsingin seudun kauppakamarista, Karl-Johan Sigfrids Oy Certima Ab:stä sekä Toivo Koski Tulosakatemiasta. Kauppakamarit järjestävät vuosittain n. 500 koulutustilaisuutta valtakunnallisesti ja tekevät yhteistyötä lukuisten eri alojen asiantuntijoiden ja kouluttajien kanssa.