Yrityksiin kohdistuva hybridivaikuttaminen 2022 -selvitys -kysely

Keskuskauppakamari toteuttaa yhdessä kauppakamarien kanssa ”Yrityksiin kohdistuva hybridivaikuttaminen 2022” -selvityksen. Selvitys on osa LUJAT -hanketta, joka on kauppakamareiden ja Huoltovarmuuskeskuksen toteuttama yritysten kestävyyden kehittämiseen tähtäävä yhteishanke.
Selvitys toteutetaan toista kertaa ja siihen vastaaminen vie noin 15 minuuttia. Kyselyyn vastaaminen ei vaadi asiantuntemusta yritysturvallisuudesta tai hybridivaikuttamisesta, vaan se on suunnattu kaikille asemaan ja toimialaan katsomatta. Vastauksenne ovat tärkeitä tehtävästänne ja toimialasta riippumatta. Vastaa kyselyyn 8.4. mennessä.

Käsittelemme vastaukset luottamuksella eikä yksittäisiä vastaajia voida tunnistaa vastauksista. Selvitys julkaistaan ja raportti on vapaasti ladattavissa julkaisun jälkeen Keskuskauppakamarin internetsivuilta.

Kysely on avoinna ja siihen voi vastata 8.4.2022 mennessä.