Digijohtajaksi!

​Keski-Suomen kauppakamari on mahdollistamassa Digijohtajaksi!-hanketta, jonka tarkoituksena on vahvistaa mikro- ja pk-yritysten digitalisaation osaamista ja johtamista sekä rohkaista uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin.

Digitalisaatio-osaamista jakamassa

Keski-Suomen kauppakamari on mahdollistamassa vuonna 2016
käynnistynyttä Digijohtajaksi! (2016–2019) -kokonaisuutta, jossa etsitään yrityksille omanlaisia tapoja vahvistaa digitalisaation osaamista ja johtamista sekä kehittää uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Digijohtajaksi! -hanke tarjoaa ohjausta ja tukea digitalisaation hyödyntämisessä ja työhyvinvoinnin ylläpitämisessä. Olemme mukana tarjoamassa mikro- ja pk-yrityksille maksuttomia tilaisuuksia ja edullisia valmennuksia. Hankkeen mahdollistavat Jyväskylän koulutuskuntayhtymä, Keski-Suomen Yrittäjät, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän ammattikorkeakoulu ja Keski-Suomen kauppakamari.

Kerttu Pylvänäinen

Keski-Suomen Yrittäjät