Elinkeinoelämän foorumi

Tervetuloa Elinkeinoelämän foorumiin 12.11. kuulemaan ajankohtaista asiaa yrityksille koronasta ja taloudesta. Informatiiviset ajankohtaiskatsaukset pitävät Elinkeinoelämän Keskusliitosta toimitusjohtaja Jyri Häkämies, ekonomisti Simo Pinomaa ja asiantuntijalääkäri Auli Rytivaara.

Ohjelma:

8.30 Tilaisuuden avaus, toimitusjohtaja Ari Hiltunen, Keski-Suomen kauppakamari

8.35 Koronaepidemian ajankohtainen tilannekuva ja terveysturvallisuus, asiantuntijalääkäri Auli Rytivaara, Elinkeinoelämän keskusliitto EK

9.00 Talouden näkymät, ekonomisti Simo Pinomaa, Elinkeinoelämän keskusliitto EK

9.15 Ajankohtaiskatsaus, toimitusjohtaja Jyri Häkämies, Elinkeinoelämän keskusliitto EK

9.35 Keskustelua, tilaisuus päättyy

12.11.2020 08:30 - 09:40

Tervetuloa Elinkeinoelämän foorumiin 12.11. kuulemaan ajankohtaisasiaa yrityksille koronasta sekä taloudesta. Informatiiviset ajankohtaiskatsaukset pitävät Elinkeinoelämän Keskusliitosta toimitusjohtaja Jyri Häkämies, ekonomisti Simo Pinomaa ja asiantuntijalääkäri Auli Rytivaara.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Webinaari, Teamsina

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Keski-Suomen kauppakamari ja Elinkeinoelämän Keskusliitto EK.

Webinaari järjestetään Teamsina. Osallistuaksesi sinun ei tarvitse asentaa mitään, vaan voit osallistua selaimellasi. Linkki webinaariin lähetetään paria päivää ennen tilaisuutta.​​​​​​​

Elinkeinoelämän foorumit ovat verkostoitumistilaisuuksia, joiden aiheet voivat ulottua ajankohtaisista verokysymyksistä sote-uudistukseen, digitalisaatioon tai esimerkiksi startup-yhteistyöhön asti. Pari kertaa vuodessa järjestettäviin foorumeihin ovat tervetulleita kummankin järjestön jäsenet sekä muut paikalliset sidosryhmät.