HOKSAUTUS

HOKSAUTUS-hanke aktivoi kansainvälisten osaajien rekrytointia Keski-Suomeen. Tarkoituksena on aktivoida ja auttaa keskisuomalaisia yrityksiä kansainvälisten osaajien rekrytoinnissa ja työllistämisessä.

Jyväskylän ammattikorkeakoulun, yliopiston ja kaupungin HOKSAUTUS-yhteistyöhanke katsoo tulevaan kehittämällä keskisuomalaisten yritysten kansainvälisten osaajien rekrytointivalmiuksia.

HOKSAUTUS-hankeen tarkoituksena on aktivoida ja auttaa keskisuomalaisia yrityksiä kansainvälisten osaajien rekrytoinnissa ja työllistämisessä. Tämän lisäksi tavoitteena on lisätä rekrytointityökalujen tunnettuutta sekä kehittää niitä edelleen alueen yritysten tarpeita silmällä pitäen. Projektin toteuttavat Jyväskylän ammattikorkeakoulu, yliopisto ja kaupunki, yhteistyössä Keski-Suomen TE-toimiston ja Keski-Suomen kauppakamarin kanssa. Projekti toteutetaan Euroopan sosiaalirahaston ja Keski-Suomen ELY-keskuksen yhteistyörahoituksena osana Kokka kohti Suomea hanke yhteistyötä ja sen toteutusaika on 1.4.2020-31.12.2022.

Lisätietoja:

Palvelupäällikkö Pia Naukkarinen, pia.naukkarinen@kskauppakamari.fi, p. 050 555 9915