Infoaamu: Vastuullisuus on etumatka!

--

Tule kauppakamarin jäsenille toteutettavaan maksuttomaan infoaamuun kuulemaan ja keskustelemaan vastuullisesta liiketoiminnasta ja ilmoituskanavalainsäädäntöön liittyvistä ajankohtaisista asioista.

Tilaisuuden aikataulu:

8.50 Teams -yhteys avataan. Nappaa aamukahvi mukaan ja tervetuloa linjoille.

9.00 Infoaamu alkaa

​​​10.00 Infoaamu päättyy

07.04.2022 09:00 - 10:00

Infoaamun aiheena on vastuullinen liiketoiminta ja ajankohtaista ilmoituskanavalainsäädännöstä.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Teams-etäyhteydellä

Infoaamun asiantuntija:​​​​​​​

Stina Wikberg
Johtaja, yritysten itsesääntely ja vastuullisuus​​​​​​​
​​​​​​​Keskuskauppakamari

Stina Wikberg työskentelee Keskuskauppakamarilla yritysten itsesääntelystä ja vastuullisuudesta vastaavana johtajana ja haluaa auttaa kaikkia yrityksiä toimimaan vastuullisesti. Hän on ollut tiiviisti mukana rakentamassa Ilmoituskanava-palvelua sekä muita Keskuskauppakamarin vastuullisuuden tuotteita. Aiemmin Stina on työskennellyt pitkään kirjankustannusalalla juridisen tiedon digitalisoinnin parissa sekä juridisten palveluiden kehittäjänä.

Ilmoittautuminen:

Infoaamu on maksuton. Ilmoittaudu 5.4.2022 mennessä.
​​​​​​​Lähetämme tilaisuuteen ilmoittautuneille Teams-kutsun ilmoittautumisajan päätyttyä.

--

Infoaamu järjestetään yhteistyössä: