Kahvikiihdytys:
Hallitustyöskentelyn ABC

Hallitustyöskentely kuntoon!

Vuoden kolmas Kahvikiihdytys järjestetään perjantaina 17.9., ja tällä kertaa pääsemme kuulemaan ja keskustelemaan hallitustyöskentelystä. Mikä hallituksen rooli yrityksessä on? Keitä hallitukseen kannattaa nostaa? Miksi hallituksessa ylipäätään kannattaa olla muitakin kuin omistaja, toimitusjohtaja ja pari kaveria? Entä millaista hallitustyöskentely on sijoittajan näkökulmasta?

Muun muassa näihin kysymyksiin saamme näkökulmia kolmelta asiantuntijavieraaltamme, jotka tarkastelevat hallitustyöskentelyä kukin erilaisesta roolista käsin omissa puheenvuoroissaan.

​​​​​​​

klo 8.15 Ovet Yritystehtaalle avautuvat ja tarjolla on kahvia ja teetä. Vaihtoehtoisesti voit keitää itsellesi kupin kahvia tai teetä missä oletkin ja varustaa itsesi hyvään kuunteluasentoon!

klo 8.30 Let's start the show:

Asiantuntijapuheenvuorot

Jokainen kolmesta asiantuntijasta pitää oman puheenvuoron omasta osaamisalastaan.

klo 9.15 On kysymysten aika: Paneelikeskustelu
Heitä kysymyksesi chattiin tai nosta käsipystyyn puheenvuoron saamiseksi.

klo 10.00 On aika jatkaa perjantaipäivän viettoa. ​Kiitos mukana olostasi!

Ilmoittautuminen:

Kahvikiihdytys on maksuton ja kaikille avoin tilaisuus. Osallistuminen vaatii ilmoittautumisen, jotta voimme lähettää sinulle etäosallistumislinkin.

17.09.2021 08:15 - 10:00

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Yritystehdas / Zoom-webinaari

Kahvikiihdytyksen asiantuntijat:

Sami Kettunen

Toimitusjohtaja, Ceili Oy

Sami Kettusella on laaja kokemus erilaisten teknologiayhtiöiden toimitusjohtajan tehtävistä, mutta hän on myös pitkän linjan hallitusammattilainen ja toimii mm. Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvoston puheenjohtajana. Hän tarkasteleekin omassa alustuksessaan erityisesti yrityksen hallituksen roolia suhteessa toimitusjohtajan ja yrittäjän rooliin.

Lennu Keinänen

Sarjayrittäjä ja enkelisijoittaja

Lennu on istunut sijoittajana 15 eri hallituksessa niin puheenjohtajana kuin jäsenenä. Pääomasijoittamista Lennu harjoittaa yrityksensä Goldsmythsin kautta. Goldsmythsin missiona on rakentaa sijoituskelpoista liiketoimintaa auttamalla startup-yrityksiä kasvamaan mahdollisimman nopeasti ja kustannustehokkaasti. “Vuosien aikana kokemuksia hallitustyöskentelystä on kertynyt laidasta laitaan. Välillä ollaan menty raketin lailla eteenpäin, ja välillä menestys on vaatinut konkurssin partaalla käymistä, eikä konkursiltakaan ole aina vältytty.”

Arto Maijala

Hallituspartnerit Keski-Suomi ry:n hallituksen puheenjohtaja ja välitysvastaava

Arto Maijala on tehnyt pitkän uran liike-elämän palveluksessa, viimeiset yli 20 vuotta yrityksen toimitusjohtajana. Nyttemmin hän työskentelee konsulttina ja tukee Keski-Suomen pk-yrityksiä sekä mikro- ja start up -yrityksiä kehittämään hallitustensa toimintaa. Hän toimii myös Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry:n hallituksessa.

Järjestäjät:

Kahvikiihdytykset järjestetään yhteistyönä Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Jyväskylän Yritystehtaan, Keski-Suomen kauppakamarin ja Keski-Suomen Yrittäjien kanssa.

​​​​​​​