Kansainvälistyvä yritys: Mitä saisi olla?​​​​​​

--

​​​​​​​Kansainvälistymispalveluiden käyttö osaksi yrityksen toimintaa ja avuksi uusien markkina-alueiden valloitukseen

Keskisuomalaisissa yrityksissä luodaan, tuotetaan ja innovoidaan hienoja ja maailmaa muuttavia tuotteita ja palveluita. Millä tavalla saamme nämä huikeat taidonnäytteet yleiseen tietoisuuteen ja valtaamaan ne markkina-alueet, joissa niille on tarvetta ja kysyntää? Ja tätä ennen: miten voimme olla avuksi, jotta maailmanvalloitus lähtee käyntiin?

Keski-Suomen kauppakamarin Kv-verkostot toimiviksi -hankkeen ja Keski-Suomen Ely-keskuksen kansainvälistymispalveluiden yhteiset työpajat pyörähtävät käyntiin lokakuusta alkaen eri puolille maakuntaa ja tuovat kansainvälistymiskeskustelut yritysten lähelle.

Työpajoissa keskustellaan siitä, miten toimimalla ja mitä palveluita tuottamalla Team Finland -verkoston laajennettu yhteistoimijaverkosto palvelee yrityksiä parhaiten.

Tilaisuudet sopivat sinulle ja yrityksellesi, kun:

• suunnittelet kansainvälistymistä ja tarvitset siihen apua,

• olet jo kansainvälistynyt, mutta haluat kansainvälistyä lisää,

• et ole saanut tarvitsemaasi apua kansainvälistymiseen

• sinulla on kehitysajatuksia ja ideoita, joiden avulla saamme verkoston palvelemaan kokonaisuutena aluetta paremmin.

Tervetuloa rennoille iltapäiväkahveille tapaamaan yritysten kanssa toimivia henkilöitä sekä muiden yritysten edustajia! Samalla voit vaikuttaa kansainvälistymispalveluiden tulevaisuuteen Keski-Suomessa!

TE-Palvelut mukana työpajakiertueella!

Tule tapaamaan Keski-Suomen TE-toimiston edustajia ständille. Keskustellaan kv-työnvälityksestä ja yrityspalveluista laajemminkin kahden kesken tai porukalla.

EURES- ja yrityspalveluasiantuntijat tavattavissa ständillä klo 13.00-14.00.

Menneet Kansainvälistymistyöpajat

Keski-Suomessa:​​​​​​​​​​​​​​

Peruttu: Äänekoski-Konnevesi 16.11.2022

16.11.2022 14:00 - 16:00

Tulethan työpajaan iltapäiväkahveille kertomaan, millä palveluilla teidänkin yritys saadaan kansainvälistymisen alkuun tai kehittämään sitä.

Äänehub
Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto/ Työelämäpalvelut Piilolantie 17, G-rakennus, 44100 Äänekoski

Ilmoittautuminen päättynyt.

Pidetty: Luhanka-Joutsa 25.10.2022

25.10.2022 14:00 - 16:00

Huttula
Rantatie 21, 19650 Joutsa

Ilmoittautuminen viimeistään pe 21.10.2022.

Keuruu-Multia 26.10.2022

Tämä työpaja on peruttu.

Pidetty: Pohjoinen Keski-Suomi 27.10.2022​​​​​​​

Saarijärven-Viitasaaren seutukunta: Kannonkoski, Karstula, Kinnula, Kivijärvi, Kyyjärvi, Pihtipudas, Saarijärvi ja Viitasaari

27.10.2022 14:00 - 16:00

Piispala
Kurssitie 40, 43300 Kannonkoski

Ilmoittautuminen: viimeistään ma 24.10.2022

Ilmoittautuminen ja hinta:

Tilaisuudet ovat maksuttomia.

Ennakkoilmoittautumista suositellaan; se ei ole pakollista.

Ennakkoilmoittautumisella varmistat itsellesi ruokavalioosi soveltuvan tarjoilun.

Lisätiedot:

Pia Naukkarinen, Keski-Suomen kauppakamari
​​​​​​​puh. 050 555 9915 tai pia.naukkarinen (ät) kskauppakamari.fi

--

Kv-verkostot toimiviksi -hanketta rahoittaa Keski-Suomen liitto. Rahoitus on TEM:n AKKE-rahoitus (Alueiden kestävän kasvun ja elinvoiman tukeminen määräraha)

Keski-Suomen kauppaka​​​​​​​marin Kv-verkostot toimiviksi -hankkeen ja Keski-Suomen Ely-keskuksen kansainvälistymispalveluiden yhteiset työpajat kiertävät maakuntaa ja keräävät yrityksistä nousevat kansainvälistymiseen liittyvät tarpeet yhteen, jotta maakuntaan voidaan luoda toimiva verkosto tukemaan yritysten kansainvälistymistä.

Työpajat järjestetään yhteistyössä Keski-Suomen kuntien ja elinkeinotoimijoiden kanssa

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin ohjelmanmuutoksiin.

Turvallinen osallistuminen tilaisuuksiimme:

Seuraamme aktiivisesti koronavirustilanteeseen liittyvää viranomaisohjeistusta, emmekä riskeeraa osallistujien terveyttä. Järjestämme tilaisuutemme vain luotettavien, hygieniasta ja turvallisuudesta huolehtivien kumppanien kanssa. Tilaisuuksissamme on aina käsidesiä ja kasvomaskeja ja huomioimme tapahtumissamme osallistujien turvavälit.

Kaikkiin kauppakamarin tilaisuuksiin voit osallistua myös etäyhteydellä! Mikäli tapahtuman aikana on kokoontumisrajoituksia voimassa, siirrämme tilaisuutemme kokonaan verkkotapahtumiksi tai livestriimeiksi. ​​​​​​​
​​​​​​​
Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​ Ilmoita muutoksista puh.
0505559915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

​​​​​​​Tervetuloa oireettomana!