Kari Aho

Olen kansainvälisesti tunnustettu mobiiliteknologioiden tohtori ja toimin tällä hetkellä Magister Solutions Oy:n liiketoimintajohtajana sekä johtoryhmän jäsenenä. Minulla on taustaa ICT-alan start-up -yrityksen johtamisesta aina tuotekehityspolun ja rahoituksen hankinnan alkumetreiltä pitkäkestoisten asiakassuhteiden hankintaan ja hallintaan. Lisäksi minulla on kokemusta huipputeknologiayrityksen kansainvälisen T&K-toiminnan johtotehtävistä. Nykyisin toimin Magister Solutions Oy:n ohella Versine Oy -konsernin hallituksen puheenjohtajan tehtävissä sekä MDO Group Oy:ssä hallituksen jäsenenä ja toimitusjohtajana. Yrityksien toimialat kattavat kriittisten ohjelmistoratkaisujen kehittämisen ja palveluiden tarjoamisen mm. teleoperaattori-, viranomais-, finanssi- ja energiasektoreille. Toimin lisäksi aktiivisesti nuorkauppakamarin sekä kauppakamarin luottamustehtävissä. Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtajiston jäsenenä haluan tuoda maakunnan ICT-toimijoita entistä paremmin yhteen ja tuoda konkreettisia liiketoimintamahdollisuuksia näille toimijoille ICT:n palveluiden tuottamisesta eri toimialoille.

Kari Aho

Digitalisaatio ja uusi liiketoiminta -valiokunnan puheenjohtajaliiketoimintajohtaja, Magister Solutions Oy
kari.aho@magister.fi