Kauppakamarin Aamukahvit

.mnb,mb

Tervetuloa Kauppakamarin Aamukahveille tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakamarin sekä jäsenyritystemme edustajien kanssa.

Aika: keskiviikko 7.9.2022 klo 8.30-10.00

Paikka: kauppakamarin toimisto, Kauppakatu 28 B

,nvmv

Kauppakamari tarjoaa jäsenistölleen monenlaisia mahdollisuuksia verkostoitua ja luoda uusia kontakteja.

Syksyllä 2022 aloitamme säännölliset Kauppakamarin Aamukahvit. Aamukahvit järjestetään joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona vähän erilaisilla teemoilla.

Näillä kauden aloittavilla Aamukahveilla tutustutaan toisiimme ja vaihdetaan kuulumisia. Kerromme samalla kauppakamarin tekemisistä ja esittelemme syksyn tapahtumakalenterin.

Tähän kaikille jäsenille tarkoitettuun vapaamuotoiseen, "matalan kynnyksen" tapaamiseen ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Meille sopii oikein hyvin, että vain ilmestyt toimistollemme (Kauppakatu 28 B, sisäpiha).