Kauppakamarin Aamukahvit - Bisnestreffit

--

Tervetuloa Kauppakamarin Bisnestreffeille tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakamarin sekä jäsenyritystemme edustajien kanssa.

Aika: keskiviikko 1.2.2023 klo 8.30-10.30

Paikka: Hämeen Auto, Kuormaajantie 8, Jyväskylä

--

Kauppakamari tarjoaa jäsenistölleen monenlaisia mahdollisuuksia verkostoitua ja luoda uusia kontakteja. Joko olet ollut mukana kauppakamarin järjestämillä Bisnestreffeillä?

Tule keskiviikkona 1.2. tapaamaan muita keskisuomalaisia yritysten edustajia ja luomaan uusia kontakteja. Samalla kuulet kauppakamarin ja Hämeen Autovaruste Oy:n tämän hetken kuulumisia sekä millaisia rahoitusvaihtoehtoja on tarjolla yrityksen suunnitellessa sähköauton hankintaa.

​​​​​​​Ilmoittautuminen
Treffeille mahtuu 30 ensimmäisenä ilmoittautunutta ja osallistua voi yksi henkilö / yritys. Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen tilavarauksen ja tarjoilujen vuoksi. Ilmoittauduthan viimeistään ma 30.1.

​​​​​​​
​​​​​​​Ota mukaan reipas mieli sekä nippu käyntikortteja ja valmistaudu kohtaamisiin!​​​​

luuy

klo 8.30 A​​​​​amukahvit ja verkostoitumista

klo 9.00 ​Kauppakamarin kuulumiset
Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Ari Hiltunen

klo 9.15 ​​​​​​​Millaisia rahoitusvaihtoehtoja on tarjolla yrityksen suunnitellessa sähköauton hankintaa
Hämeen Autovaruste Oy

klo 9.30 Luo uusia kontakteja - speed dating​​

01.02.2023 08:30 - 10:30

Tervetuloa kaikille jäsenille järjestettäville Kauppakamarin Aamukahveille tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakamarin sekä jäsenyritystemme kanssa.

Bisnestreffeihin kuuluu olennaisesti speed dating -osio.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Hämeen Auto, Jyväskylä