Kauppakamarin Syyskauden avajaiset

--

Tervetuloa maksuttomaan kauppakamarin jäsentapahtumaan Villa Jääskelään Vaajakoskelle.

Tapahtuma alkaa klo 14.15 yhteisellä laivamatkalla Suomen Suvella. Mikäli et pääse mukaan vielä laivalle, voit toki tulla Villa Jääskelään myös myöhemmin omatoimisesti.

Maksuttomassa ohjelmassa on luvassa mm. laivamatka, tietoa hyvinvoinnista ja jaksamisen ylläpitämisestä arjessa, tutustumista toisiin kauppakamarin jäsenyritysten edustajiin sekä hyvää ruokaa ja musiikkia.​​​​​​​​​​​​​​

Ohjelmassa on tarjolla kolme samaan aikaan järjestettävää erilaista aktiviteettia:

• "Tarvitsetko kaasua vai jarrua kesän jälkeen? Ideoita hyvinvointiin ja vireystilan säätelyyn", maksuton
  • 1000 Lakes Distilleryn olut ja tisle -tasting, veloitus 40,00 € / hlö, maksetaan paikan päällä
  • Panimokierros, veloitus 12,00 € / hlö, maksetaan paikan päällä
18.08.2023 14:15 - 21:00

Tervetuloa kaikille jäsenille tarkoitettuihin Kauppakamarin Syyskauden avajaisiin! Tarjolla on mukavaa yhdessäoloa, verkostoitumista ja virkistymistä. Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Ilmoittautua voi 2 henkilöä / yritys.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Villa Jääskelä, Vaajakoski
Jääskeläntie 214, 40800 Vaajakoski

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittuduthan viimeistään pe 11.8.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua max 2 henkilöä / yritys.

Ilmoittautumisen voi perua kuluitta viimeistään pe 11.8. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista tai no-show-tapauksista veloitamme 60 €. Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääse paikalle, voit siirtää osallistumisen toiselle henkilölle.

klo 14.15 Lähtö Jyväskylän satamasta Suomen Suvella
klo 15.15 Saapuminen Jääskelän laituriin
klo 15.45 Valitse sinulle mieleisin aktiviteetti:

• Tarvitsetko kaasua vai jarrua kesän jälkeen? Ideoita hyvinvointiin ja vireystilan säätelyyn (maksuton)
  • Tasting, pitää sisällään oluiden ja tisleiden maistelua (40,00 € / hlö)
  • Panimokierros, tutustutaan panimoon ja tislaamoon (12,00 € / hlö)

klo 17.00 Ruokailu
klo 21.00 Tilaisuus päättyy, kuljetus Jyväskylän keskustaan bussilla

• salaattia ja rustiikkileipää
  • pitkään haudutettua ylikypsää härkää paistikastikkeessa
  • lohkoperunoita
  • lämmin kasvispaistos​​​​​​​