Leena Räisänen

Kauppakamarissa aloitin työskentelyn koulutus- ja palvelupäällikkönä 2010. Koulutus ja kehittäminen olivat leipälajini jo aiemmissa työpaikoissa. Näitä molempia saan toteuttaa työssäni kauppakamarilla ja Kasvu Openissa. Vastaan jäsenistölle tarjottavien koulutusten ja tilaisuuksien suunnittelusta ja toteutuksesta. Toimin myös kauppakamareiden valtakunnallisen koulutuspoolin puheenjohtajana sekä kauppakamareiden valtakunnallisen kansainvälistymistyöryhmän jäsenenä. Kasvu Openissa vastaan koko Kasvu Open vuoden huipentavan Karnevaali -tapahtuman järjestelyistä. Työajan ulkopuolella vauhdista pitää huolen kaksi alle kouluikäistä lasta. Omalla ajallani suuntaan mielelläni kuntosalille tai lenkkipoluille. Nautin myös matkailusta ja kokkailusta. Tärkeää on järjestää aikaa välillä seurusteluun ystävien ja sukulaisten kanssa.

Leena Räisänen

koulutus- ja palvelupäällikkökoulutussuunnittelu