Merja Honkanen

Työskentelen Keski-Suomen kauppakamarin markkinointisuunnittelijana. Vastaan Kauppakamarin viestinnästä sisältäen Kauppakamari lehden tuottamisen 4 kertaa vuodessa, sähköiset uutiskirjeet, tiedotteiden ja blogien kirjoittamista sekä viestintää somessa. Toimin kauppakamarin edustajana Kauppa- ja logistiikkavaliokunnassa sekä Palvelu- ja aluerakennevaliokunnassa. Toimin myös EK-yhteyshenkilönä. Kauppakamarille saavuin vuonna 2012 koulutussihteerin sijaikseksi, josta matka jatkui markkinointisuunnittelijan tehtäviin.

Kotona vapaa-ajan ilona on hyvä aviomies, kaksi koululaista ja yksi taapero. Nautin heidän kanssa yhdessä vietetystä ajasta ja touhuilusta. Mielelläni tapaan mahdollisimman paljon myös ystäviä, liikun ulkona ja lueskelen. Hallitustyötä olen harrastanut 6 vuotta Mannerheimin Lastensuojeluliiton Jyväskylän yhdistyksen hallituksessa.

Merja Honkanen

markkinointisuunnittelija