Monikanavaisen digikampanjan suunnittelu ja toteutus - PERUTTU

--

Toteuta monikanavainen, visuaalisesti kiinnostava ja kustannustehokas mainoskampanja

Kun yritykselläsi on tärkeää kerrottavaa, sinun tulee varmistua, että kohderyhmäsi saa tietää siitä. Tärkeä asia voi olla tuotelanseeraus, uusi toimipaikka, kauden avaus tai vaikka rekrytointi. Mutta tiedätkö, mistä kanavista tavoitat kohderyhmäsi? Mikä kanava tuottaa parhaat tulokset investoitua euroa kohden? Tavoitatko kaikki asiakassegmenttisi yhtä kattavasti?

Huolella suunniteltu, monikanavainen mainoskampanja tavoittaa kohderyhmäsi niissä medioissa, missä he viettävät aikaansa. Kampanjan suuruusluokka säätyy saumattomasti sen mukaan, mikä on liiketoiminnassasi järkevää. Joskus on fiksua ottaa pakettiin valtakunnallista TV-näkyvyyttä ja ostaa mainostilaa Forumin ulkoseinästä. Toisinaan riittää somekanavissa ja vaikkapa Googlen mainosverkostossa ajettu kampanja, johon ostetaan täydennykseksi mediatilaa esimerkiksi natiivimainonnan keinoin.

hgfjfgff

Koulutusiltapäivän aikana käydään läpi monikanavaisen kampanjoinnin suunnittelu- ja toteutusprosessia konkreettisten esimerkkien ja toteutuneiden casejen kautta. Opit tuntemaan eri mainoskanavien vahvuuksia ja kohdentamisvaihtoehtoja (mm. Google Ads, Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter ja sähköposti).

Koulutuksen sisältö

• Miten tehdään suunnitelmallista sisältömarkkinointia?
  • Mitä eri osa-alueita tulee ottaa huomioon markkinointisuunnitelmaa tehdessä (kohderyhmäajattelu, kanavavalinnat, tavoitteet)
  • Mitä markkinoinnissa tapahtuu sisällöntuottamisen jälkeen?
  • Miten varmistat, ettei vaivalla tuotettu sisältö jää levittämättä?
  • Miten eri kanavien mainontaa kannattaa ostaa ja budjetoida?

27.09.2022 13:00 - 16:00

Koulutuksessa opit parhaat käytännöt sekä kuulet täsmävinkit monikanavaisen mainoskampanjan suunnitteluun sekä toteutukseen.

KoulutuksetMyynti

Etäyhteydellä

Jonna Muurinen

Toimitusjohtaja, Digimarkkinoinnin kouluttaja
​​​​​​​Kuulu Oy

Jonna Muurinen on Kuulun perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on kasvattanut Kuulusta 25 henkilöä työllistävän kasvuyrityksen, jonka brändi tunnetaan raikkaana ja kiinnostavana. Jonnalla on kansainvälisen yritysviestinnän maisteritutkinto Oulun yliopistosta, jonka lisäksi hän on suorittanut digimarkkinoinnin, brändäyksen ja palvelumuotoilun täydennyskoulutuksia Aalto-yliopistossa ja OAMK:ssa. Jonna kouluttaa vuosittain noin 80 erilaisessa viestinnän, markkinoinnin ja strategisen yrityskehittämisen koulutuksessa. Hänet valittiin vuonna 2019 Oulun seudun Yrittäjänaiseksi.

Jonnan LinkedIn-profiilin löydät täältä
Jonnan blogeja voit käydä lukemassa täältä

Jonnan saamia palautteita koulutuksesta:

"Koulutus oli kaikin puolin silmiä avaava ja hyvä. Koulutuksessa tuli tuttuun asiaan paljon uutta informaatiota ja näkökantoja."

"Selkeä, helposti seurattava etenemistapa ja tyyli. Oli tilaa kysymyksille ja keskustelulle, tuli henkilökohtaisuuden tuntu ja mukava tunnelma."

Hinta ja ilmoittautuminen

Jäsenetuhinta 280 €,
​​​​​​​perushinta 3
80​​​​​​​ €.
Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hintaan sisältyy ohjelman mukainen luento ja materiaali.

Ilmoittauduthan koulutukseen ti 20.9.2022 mennessä.

Mikäli tarvitset lisätietoja, otathan yhteyttä:
Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
​​​​​​​puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

​​​​​​​Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.​​​​​​​

​​​​​​​Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyissä peruutuksissa laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli osallistuminen perutaan vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.

• Jos jätät saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi