MYRSKY-hanke - Yritysten muutoskyvykkyys, vihreä siirtymä ja digitalisaatio (React Länsi-Suomi)

Jyväskylän ammattikorkeakoulu ja muut Länsi-Suomen ammattikorkeakoulut yhdistävät voimansa tarjotakseen mikro- ja pk-yrityksille muutoskyvykkyyttä, vihreää siirtymää ja digitalisaatiota edistäviä maksuttomia palveluja MYRSKY-projektissa vuoden 2023 aikana.

MYRSKY-projektin tavoitteena on luoda ammattikorkeakoulujen yhteistyönä nopeasti ja helposti haltuun otettavia palveluita yrityksille vihreän siirtymän, muutoskyvykkyyden ja digitalisaation teemoissa. Tapahtumien, valmennusten ja mikro-opintojen avulla pystyt valmistautumaan ja mukautumaan isompiinkin muutoksiin entistä paremmin. MYRSKYn palvelut ovat ilmaisia mikro- ja pk-yrittäjille ja yrittäjyyttä suunnitteleville henkilöille vuoden 2023 ajan.

Keski-Suomen kauppakamari toimii hankkeessa viestintäyhteistyökumppanina.

Tutustu ja hyödynnä!