Parempi johtaa hyvin

Parasta johtamista Keski-Suomeen

Parempi johtaa hyvin on Keski-Suomen yhteinen johtamisen kehittämisen matka ja ponnistus paremman johtamisen, työelämän ja kilpailukyvyn puolesta. Parempi johtaa hyvin -teema kokoaa keskisuomalaiset kohtaamaan ja oppimaan johtamisesta yhdessä ja toisiltaan. Tavoitteena on maakunta, jossa on menestyviä yrityksiä, jotka vetävät puoleensa osaavia ihmisiä ja tuovat alueelle hyvinvointia. Toiminnassa luodaan erilaisia oppimisen, kohtaamisen ja kokemusten vaihtamisen alustoja. Jokainen johtaa, eikä Parempi johtaa hyvin ole vain johtajien juttu. Kun yksilöt syttyvät, organisaatioissa alkaa tapahtua muutoksia ja lopulta maakunta menestyy. Parhaasta johtamisesta tehdään kilpailukyky kaikille Keski-Suomessa toimiville organisaatioille ja ihmisille. Parempi johtaa hyvin -toiminnassa nuoret ja johtajat kohtaavat. Keski-Suomen kauppakamari toteuttaa Parempi johtaa hyvin -tapahtumien markkinointia ja viestintää yhdessä Keski-Suomen Yrittäjien, Jyväskylän yliopiston ja Jyväskylän koulutuskuntayhtymän kanssa.