Tietosuoja-tietoisku:
​​​​​​​
Osoitusvelvollisuus henkilötietojen käsittelyn periaatteiden noudattamisesta
​​​​​​​

Uusi EU:n Tietosuoja-asetus astuu voimaan 25.5.2018. Asetuksen tarkoituksena on henkilötietojen käsittelyn laadun parantaminen ja niiden luotettava suojaaminen. Tämä uusi asetus vaatii toimenpiteitä lähes jokaiselta yritykseltä. Kauppakamarin ja Relatorin yhteistyössä järjestämä tietosuoja-tietoisku on tarkoitettu auttamaan yrityksiä löytämään oikeita käytännön askelia sekä syventämään osaamista asetuksen tuomien vaatimusten täyttämisessä.

​​​​​​​

11.4. klo 8.30-10.00 Osoitusvelvollisuus henkilötietojen käsittelyn periaatteiden noudattamisesta

​​​​​​​Rekisterinpitäjän on pystyttävä osoittamaan, että tietosuoja-asetuksen käsittelyä koskevia periaatteita on noudatettu. Tietoiskussa käydään läpi osoitusvelvollisuuden eri näkökulmia ja käytännön toimenpiteitä osoitusvelvollisuuden toteuttamiseksi.

• Mitä käytännön toimenpiteitä tulisi tehdä, jotta osoitusvelvollisuus täyttyy?

• Mitä periaatteiden noudattamisen dokumentoinnissa tulisi huomioida?

• Miten pystyn helposti osoittamaan, että periaatteita on noudatettu? Mikä on ”riittävä” taso?

• Auditoinnit ja käytännesäännöt tietosuojan osoittamisessa

Asiantuntijoina toimivat Olli Pitkänen ja Janne Luoma.

Tietoiskuun voi osallistua joko paikan päälle tulemalla, sekä etänä eli tietoiskuihimme on stream-seuraamismahdollisuus.

11.04.2018 08:30 - 10:00

Kauppakamarin ja Relatorin yhteistyössä järjestämät tietosuoja-tietoisku on tarkoitettu auttamaan yrityksiä löytämään ja syventämään oikeita käytännön askelia sekä osaamista asetuksen tuomien vaatimusten täyttämisessä.

KoulutuksetJohtaminen

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Ravintola Fiilun kabinetti
Piippukatu 11, 40100 Jyväskylä

Kokemuksia tietosuoja-tietoiskusta:
"Saimme tietosuoja-tietoiskusta uskonvahvistusta tietosuoja-asiaan ja selkokielellä tietoa siitä, mitä tuleva EU:n tietosuojalaki tarkoittaa meidän yritykselle. Pidimme asiantuntijoiden selkeästä ja napakasta sekä konkreettisesta esitystavasta."
Petra Thurén ja Piia Aho, Mustankorkea Oy

"Sain hyvät perustiedot ja pääasiat EU:n Tietosuojalaki-uudistuksesta selkeästi esitettynä. Olen tyytyväinen, että osallistuin koulutukseen ja suosittelen muillekin yrityksille osallistumista tietosuoja-tietoiskuihin."
Ilkka Ritokallio, Fine Mainframe Oy

Hinta: Kauppakamarin jäsenille 95€ , muille 125€. Hintoihin lisästään alv. 24% .

Paikka: Ravintola Fiilun kabinetti, Piippukatu 11, Jyväskylä.

Perutuusehdot

- Osallistumisen voi perua maksutta 7 päivää ennen tilaisuutta ja sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme -50 % osallistumismaksusta.
- Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 päivää ennen tilaisuutta laskutamme koko osallistumismaksun.
- Jos henkilö jättää saapumatta paikalle laskutamme koko osallistumismaksun.