Kauppakamarin veropäivä
​​​​​​​

Katsaus vuoden 2022 talousnäkymiin!

Veropäiväkiertue saapuu Jyväskylään 16.11.2021. Kauppakamarin Veropäivä on vuosittainen taloushallinnon ammattilaisten ajankohtaistapahtuma, joka tarjoaa keskeiset lakimuutokset ja -uudistukset sekä muut tilinpäätös- ja veroasiat tiiviinä, käytännönläheisenä pakettina.

Tule hakemaan rautaisannos syksyyn ja verkostoidu samalla kollegojen kanssa!

Veropäivän ohjelma:

klo 9.00 Koulutuksen avaus

- Kirjanpidon ajankohtaiskatsaus

• Kirjanpitolautakunnan uusimmat lausunnot
  • Kirjanpitolautakunnan yleisohje menetelmistä
  • Kiinteän toimipaikan kirjanpito ja verotus
  • Julkisten avustusten kirjanpito ja verotus

Senior Tax Advisor, toimitusjohtaja Risto Walden, Bilanssi Oy

klo 10.3510.45 Tauko

- Verosuunnittelun ajankohtaiskatsaus

• Osingonjaon ehdollisuus, jaksottaminen ja maksutavat
  • Svop palautus ja omien osakkeiden hankkiminen
  • Yritysjärjestelyiden uusin oikeuskäytäntö

Senior Tax Advisor, toimitusjohtaja Risto Walden, Bilanssi Oy

klo 11.4512.30 Lounas

- Ajankohtaista verolainsäädännöstä

Johtava veroasiantuntija Emmiliina Kujanpää, Keskuskauppakamari

klo 14.0014.30 Kahvi

- Verotuksen uutta oikeuskäytäntöä
​​​​​​​Johtava veroasiantuntija Emmiliina Kujanpää, Keskuskauppakamari​​​​​​​

klo 15.45 Koulutus päättyy

16.11.2021 09:00 - 15:45

Veropäiväkiertue saapuu Jyväskylään 16.11.2021. Kauppakamarin perinteinen, mutta uudistettu Veropäivä tarjoilee syksyn parhaan kattauksen ajankohtaistietoutta verotuksesta liittyen kirjanpitoon, tilinpäätökseen ja arvonlisäveroon. Tule hakemaan rautaisannos syksyyn ja verkostoidu samalla kollegojen kanssa!

KoulutuksetTalous

Original Sokos Hotel Alexandra, Jyväskylä / etäyhteydellä

Asiantuntijat:

Risto Waldén

CEO, Senior Tax Advisor, KLT
​​​​​​​Bilanssi Oy

Risto on verotuksen ja laskentatoimen asiantuntija Bilanssi Oy:ssä. Hänellä on pitkä kokemus kirjanpidon ja verotuksen alalta niin julkisella kuin yksityisellä sektorilla. Omistajan ja yrityksen taloudellisen kokonaisuuden suunnittelu on Riston ydinosaamista. Yrityskauppa ja -järjestelyt, sukupolvenvaihdokset, avainhenkilöiden sitouttaminen ja arvonmääritykset ovat Riston arkea.

Risto on kirjoittanut lukuisia asiantuntijateoksia sekä kouluttaa laajasti. Hän on aiemmin työskennellyt Helsingin kauppakorkeakoulun laskentatoimen laitoksella ja verohallinnossa verotarkastustehtävissä. Walden on vuonna 2003 valittu Helsingin kauppakorkeakoulun Vuoden Opettajaksi.

Emmiliina Kujanpää

Johtava veroasiantuntija, KTM,
Keskuskauppakamari

KTM Emmiliina Kujanpää työskentelee johtavana veroasiantuntijana Keskuskauppakamarissa, jossa hän vaikuttaa yrityksiä koskevan verolainsäädännön kehittämiseen. Hän toimii jäsenenä keskusverolautakunnassa ja verotuksen oikaisulautakunnassa sekä eräissä valtiovarainministeriön työryhmissä. Emmiliina on erikoistunut kotimaiseen ja kansainväliseen yritysverotukseen, ja julkaissut siltä saralta useita asiantuntijakirjoituksia.

Hinta:

Jäsenetuhinta 380 € + alv 24 %,
hinta 480 € + alv 24 % .
Maksuun sisältyy ohjelman mukaiset luennot, materiaali ja tarjoilu.

Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme,
ilmoita samaan koulutukseen
​​​​​​​5 – maksa 4!

Mikäli tarvitset lisätietoja tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
​​​​​​​puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen(ät)kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Turvallinen osallistuminen tilaisuuksiimme:
Seuraamme aktiivisesti koronavirustilanteeseen liittyvää viranomaisohjeistusta, emmekä riskeeraa osallistujien terveyttä. Järjestämme tilaisuutemme vain luotettavien, hygieniasta ja turvallisuudesta huolehtivien kumppanien kanssa. Tilaisuuksissamme on aina käsidesiä ja kasvomaskeja ja huomioimme tapahtumissamme osallistujien turvavälit.
​​​​​​​

Kaikkiin kauppakamarin tilaisuuksiin voit osallistua myös etäyhteydellä! Mikäli tapahtuman aikana on kokoontumisrajoituksia voimassa, siirrämme tilaisuutemme kokonaan verkkotapahtumiksi tai livestriimeiksi. ​​​​​​​
​​​​​​​
Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​ Ilmoita muutoksista puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi