Viestintävaliokunta

Keski-Suomen kauppakamarin Viestintävaliokunnan missiona on edistää alueen menestystä ja kasvua sekä tukea alueen yrityksiä ja yhteisöjä viestinnän ja markkinoinnin keinoin. Valiokunta koostuu yritysten ja organisaatioiden markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista, joiden yhteistyöfoorumina valiokunta toimii.

Valiokunta keskittyy erityisesti seuraaviin teemoihin:

Veto- ja pitovoiman vahvistaminen: Viestintävaliokunta vahvistaa Keski-Suomen veto- ja pitovoimaa viestinnän ja markkinoinnin keinoin. Toiminnan tavoitteena on houkutella uusia yrityksiä ja osaajia alueelle sekä edesauttaa paikallisten yritysten ja osaajien kohtaamista.

Maakunnallinen viestintäyhteistyö: Viestintävaliokunta edistää maakunnallista viestintää yhdistämällä eri toimijat yhteisen päämäärän saavuttamiseksi ja tukemalla Keski-Suomen maineen rakentamista yhteistyön ja konkreettisten toimien kautta.

Tulevaisuuden viestintä- ja markkinointiosaamisen jakaminen: Valiokunta tunnistaa ja jakaa tietoa tulevaisuuden viestintä- ja markkinointiosaamisesta kauppakamarin jäsenille. Tavoitteena on auttaa yrityksiä ja organisaatioita pysymään ajan tasalla viestinnän ja markkinoinnin kehityksessä. Valiokunta vahvistaa viestinnän ja markkinoinnin osaamista ja sen arvostusta maakunnassa.

Suvi Vuojolainen

markkinointipäällikkö