Peruttu: Yrityksen rahoitusratkaisut

Aika: 1.2.2021 klo 12.45-16.00

Paikka: Peruttu

Kenelle: Koulutus sopii yritysjohdolle, yrittäjille ja rahoituspäätöksiä tekeville sekä investoinneista vastaaville ja niiden parissa työskentelevillä henkilöille

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen päättynyt

Kouluttaja: Toivo Koski

Kaikkiin kauppakamarin tilaisuuksiin voit osallistua etäyhteydellä!

Miten huomioin muuttuvat tarpeet rahoitusratkaisuissa? Onko olemassa yksi, ainut ja oikea tapa? Onko muitakin tapoja?

Koulutuksessa käydään läpi erilaisia rahoitusratkaisuja, sillä yksi tapa ei sovellu kaikkeen.

Oletko tietoinen, mitä kaikkia mahdollisuuksia on olemassa? Millä kriteereillä oikea valinta tehdään? Tule iltapäivään kuulemaan ja laskemaan vaihtoehtoisia tapoja rahoitukselle!

Yrityksen rahoitusratkaisut antaa käytännön neuvoja ja vinkkejä eri vaihtoehtoihin.

Ohjelma:

12.45 Ilmoittautuminen ja kahvi

13.00 Koulutus alkaa

n. 14.45 Kahvitauoko

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

• Rahoitusmallit
  • Rahoitusratkaisut
  • Valinnan perusteet

Ilmoittautuminen

Ilmoittauduthan koulutukseen viimeistään 18.01.2021 klo 16.00.

Muistathan jatkuvan etumme: Ilmoita 5 - maksa 4!

Hinta
Iltapäivän koulutuksen jäsenetuhinta 280 €, hinta 380 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hinta sisältää koulutusmateriaalin sekä ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kouluttaja:

KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy:stä on jo kahdenkymmenen vuoden ajan kouluttanut yritysjohtoa ja asiantuntijoita mm. liiketoiminnan suunnittelusta, yrittäjyydestä, pk-yrityksen taloudesta, rahoituksesta ja pääomasijoitustoiminnasta.

Muutamia palautteita:

• Erinomaista asiantuntemusta ja rento meininki!
  • Parasta: Toivo Kosken kova tieto & taito ja erinomainen esitystapa!
  • Innostus asiaan loisti esiintymisestä! Upeasti yksinkertaistettu, esimerkit hyviä!
  • Poikkeuksellisen kiinnostava kouluttaja
  • Huikea alansa osaaja, joka osasi siirtää esiintymisellään osaamisen myös kuulijoille.
  • Kerrassaan hyvää substanssia!

1.2.2021 asiantuntijamme aiheissa: Investointilaskelmat ja Yrityksen rahoitusratkaisut Toivo Koski

Peruttu: Jo aamupäivällä 1.2.2020 klo 9.00-12.00 mahdollisuus aloittaa Toivon kanssa aiheella:

Investointilaskelmat
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

Peruttu: ​​​​​​​Osallistuminen päivän molempiin koulutuksiin kannattaa!
Pakettihinta molempiin koulutuksiin jäsenetuhintaan 460 €, hinta 620 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Pakettihintaan sisältyvät koulutusmateriaali, ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä lounas.

​​​​​​​Lisätietoja koulutuksesta:

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Pia Naukkarinen, Keski-Suomen kauppakamari puh. 050 555 9915 tai pia.naukkarinen (ät) kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.

• Jos henkilö jättää saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi