HT Laser palkittiin Keski-Suomen kansainvälisimpänä työnantajana

Kuvassa HT Laser Keuruun yksikönpäällikkö Jukka Paulamäki ja Jyväskylän Nuorkauppakakamarin Larissa Veyssiere. Kuva: Riikka Kallonen

HT Laser on valittu Keski-Suomen kansainvälisimmäksi työnantajaksi Jyväskylän Nuorkauppakamarin järjestämässä kilpailussa. International Employer of the Year Central Finland -kilpailussa etsittiin keskisuomalaisia organisaatioita, jotka ovat onnistuneesti rekrytoineet, perehdyttäneet ja pitäneet palveluksessaan kansainvälisiä osaajia. Kilpailun raadin mielestä HT Laser on hyvä esimerkki monimuotoisesta yrityksestä, joka tarjoaa kansainvälisille osaajille työmahdollisuuksia ja kotouttaa koko perheen Keuruulle. Tämä osa perehdytysprosessia takaa laadukkaan ja motivoituneen työvoiman pysyvyyden. Pelkästään Keuruun tehtaalla työskentelee 13 eri kansallisuutta.

HT Laser on kotimainen perheyritys, joka toimii metalliteollisuuden sopimusvalmistuskumppanina. Se on yksi Suomen suurimmista metalliteollisuuden ohutlevyosien ja asennusvalmiiden komponenttien toimittajista. Yhtiö on osa Teiskonen-konsernia.

Pelkästään Keuruun tehtaalla työskentelee 13 eri kansallisuutta. Tukea on mahdollista saada omalla äidinkielellään.

– Kansainvälisten osaajien ammattitaidon hyödyntäminen on edellytys yrityksen kasvulle. Olemme kasvaneet vahvasti, koska olemme kyenneet rekrytoimaan metalliteollisuuden osaajia ympäri maailmaa. Pelkästään Keuruun tehtaalla on 13 eri kansalaisuutta, kertoo Keuruun yksikönpäällikkö Jukka Paulamäki.

Keski-Suomen kauppakamari onnittelee!

Lue lisää: https://htlaser.fi/