HT Laserille Sandvik Mining and Rock Solutions, Loading & Hauling Supplier Award 2020

HT Laser Keuruu. Kuva: HT Laser

HT Laserille myönnetty Supplier Award 2020 -tunnustus julkistettiin Sandvik Mining and Rock Solutions, Loading & Hauling’in virtuaalisilla toimittajapäivillä 28. tammikuuta 2021. Palkintokriteereissä arvioitiin yhteistyötä, kumppanin toimituskykyä, laatua, kustannuskilpailukykyä, innovatiivisuutta ja toimitusehtoja.

Palkinnon jakoperusteissa huomioitiin yhteistyön eri osa-alueet hyvin laaja-alaisesti. Palkintokriteereissä arvioitiin yhteistyötä, kumppanin toimituskykyä, laatua, kustannuskilpailukykyä, innovatiivisuutta ja toimitusehtoja.

”Tämä palkinto on näkyvä tunnustus ja kiitos koko organisaatiollemme siitä pitkäjänteisestä ja edelläkäyvästä työstä, jota olemme tehneet jo vuosia asiakaspalvelu- ja tuotantoprosessiemme kehittämiseksi”, iloitsee HT Laserin toimitusjohtaja Markus Lehti.

HT Laser on valittu aiemmin esimerkiksi Ponsse Oyj:n vuoden toimittajaksi vuosina 2013 ja 2014. Lisäksi HT Laser on palkittu Valtakunnallisella Yrittäjäpalkinnolla vuonna 2019, Keski-Suomen maakunnallisella yrittäjäpalkinnolla vuonna 2018 ja Tekesin vuoden kansainvälistyvänä kasvuyrityksenä vuonna 2015.

HT Laser on metalliteollisuuden järjestelmätoimittaja ja joustavasti palveleva kumppani. Sen erikoisosaamista ovat kokoonpanot ja komponenttivalmistus sekä tarpeiden mukaan optimoidut ja jalostetut leikkeet. Se tarjoaa kokonaisvaltaisesti leikkauksen, särmäyksen, hitsauksen, laserhitsauksen, koneistuksen, 3D-metallitulostuksen, pintakäsittelyn, kokoonpanon ja tuotekehityksen palvelut. Yhtiö on teollisen laser- ja vesileikkauksen sekä laserhitsauksen pioneeri ja alan johtavia toimijoita Suomessa.

HT Laser palvelee kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa (Jyväskylä, Kaarina, Keuruu, Lappeenranta, Tampere, Tornio, Vaasa, Vieremä) sekä Puolan Poznanissa. Yhtiö on vuonna 1989 perustettu, kasvava perheyritys. Vuonna 2019 sen liikevaihto oli 69 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää tällä hetkellä noin 400 teknologiateollisuuden ammattilaista.

Keski-Suomen kauppakamari onnittelee!