Jyväskylän ammattikorkeakoulu tarjoaa yrityksille maksutonta konsultointiapua korona-rahoituksen hakemiseen

Kuvituskuva: Pexels

Koronavirustilanteen myötä taloudelliset haasteet koskettavat yhä useampaa maakunnan yrittäjää. Jyväskylän ammattikorkeakoulu (JAMK) haluaa täyttää omaan osansa yhteiskuntavastuusta auttamalla yrittäjiä näinä poikkeuksellisina aikoina.

JAMKin asiantuntijat tarjoavat veloituksetonta konsultointiapua kaikille Keski-Suomen yrittäjille, joiden liiketoimintaan koronavirustilanne on vaikuttanut negatiivisesti. Yrittäjät voivat saada apua muun muassa tukihakemusten laatimiseen ja oman liiketoiminnan kehittämiseen.

– Meillä työskentelee monipuolinen asiantuntijaverkosto, jolla on laaja-alaista liiketoiminnan kehittämisen osaamista. Nyt haasteellisena aikana on tärkeää, ettei kukaan jää yksin. Uskon että pienikin yhteinen keskusteluhetki hektisen arjen keskellä voi auttaa. Selvitään tästä yhdessä, toteaa projektiasiantuntija Harri Mustonen JAMKista.

Yrittäjät voivat jättää yhteydenottopyynnön JAMKin nettisivuilla osoitteessa www.jamk.fi/koronakonsultointi.
Jokainen avunpyyntö tarkastellaan ja apu räätälöidään yrityksen tarpeiden mukaan. Sivuille on koottu myös yrittäjille hyödyllisiä linkkejä ja tahoja, joilta saa lisää neuvoja ja apua.

Lisätietoja:
Harri Mustonen, projektiasiantuntija