Jäsenesittelyssä Tilitoimisto TiliSiipi Oy

​Armi Koivula haaveili oman yrityksen perustamisesta jo alle kaksikymppisenä. Opiskelujen jälkeen Koivula sai sijaisuuden Kainuulaisesta tilitoimistosta, jossa oli hyvä ilmapiiri ja yrittäjähenkinen meininki. Ne tekivät vaikutuksen nuoreen naiseen. Töiden ohessa Koivula pätevöitti itsensä ammatillisesti alalle. Muutettuaan Jyväskylään Koivula päätti kokeilla siipiään ja vuonna 2006 haave omasta tilitoimistosta toteutui. Koivula suoritti Taloushallintoliiton KLT-tutkinnon ja Tilitoimisto TiliSiipi Oy sai alkunsa.

Jatkuva kouluttautuminen onkin tärkeä osa yritystoimintaa ja sitä kautta tutuksi on tullut myös Kauppakamarin järjestämät koulutustilaisuudet. ”Nämä tilaisuudet olen kokenut hyödyllisiksi ja laadukkaiksi”, Koivula kertoo. Koulutusten kautta TiliSiipi löysi tiensä Keski-Suomen kauppakamarin jäsenyritykseksi. ”Tulimme Kauppakamarin jäseneksi nyt syksyllä ja mielenkiinnolla odotan, että jäsenyys toisi mukanaan uusia kontakteja sekä yhteistyömahdollisuuksia”, Koivula vinkkaa. TiliSiipi on ollut Tili-instituuttisäätiön auktorisoima tilitoimisto ja Suomen taloushallintoliitto ry:n jäsentoimisto vuodesta 2009.

Tilitoimisto TiliSiipi sijaitsee Palokassa. ”Monet asiakkaamme arvostavat merkittävästi lähipalvelua. Sähköisen taloushallintopalvelun käyttöönotto mahdollistaa jatkossa myös kauempaakin tulevat asiakkaat”, Koivula kertoo.

TiliSiipi työllistää tällä hetkellä yhden kokopäiväisen ja yhden osa-aikaisen työntekijän. Asiakaskunta koostuu elinkeinotoiminnan harjoittajista – osakeyhtiöistä, kommandiittiyhtiöistä ja toiminimistä. ”Palvelemme erikokoisia ja erilaisia yrityksiä kirjanpito- ja veroasioiden hoidossa”, Koivula tiivistää.