Uusi jäsen -esittelyssä Rastor-instituutti: Valtakunnallisesti paikallinen työelämän uudistaja

Kuvituskuva: Rastor-instituutti

Rastor-instituutti tarjoaa koulutus- ja urapalveluita, joilla vauhditetaan sekä ammatillista osaamista että yrityksen kasvua. Rastor-instituutissa henkilöstö kokevat, että heidän työnsä intohimoammatti ja uskovat, että jokaisella on mahdollisuus onnistua työelämässä. Yritys palvelee niin yksilöitä kuin yrityksiä asiakaslupauksenaan "Tunnistettava muutos".

Rastor-instituutti kehittää yksilö- ja yritysasiakkaidensa osaamista keskeisillä liiketoiminnan osa-alueilla, tarjoaa ura- ja rekrytointipalveluita sekä toimii oppisopimuskouluttajana ja virallisten ammatillisten tutkintojen järjestäjänä.

”Asiakaslupauksemme on Tunnistettava muutos: koulutukset, yritysvalmennukset ja urapalvelut muuttavat toimintaa niin, että tulokset todella näkyvät”, kerrotaan Rastor-instituutista.

Yritys on aidosti valtakunnallinen toimija. Se palvelee kaikkialla Suomessa sekä tietenkin verkossa. Sillä on koulutustilat Espoossa, Turussa, Tampereella, Oulussa ja Kuopiossa.

”Visiomme on olla Suomen halutuin valtakunnallisesti paikallinen työelämän uudistaja.

Tervetuloa Rastor-instituutti Keski-Suomen kauppakamarin vaikuttavaan verkostoon!

Yrityksestänne jäsenesittely? Ota yhteyttä: viivi.sakkara@kskauppakamari.fi