Lounge treffit: Maainfo-pitchit
​​​​​​​

Kauppakamari Loungen jäsenille ja kaikille kansainvälistymisestä kiinnostuneille tarkoitettu verkostoitumistilaisuus, jossa teemana ovat eri maiden bisnesmahdollisuudet ulkomaalaisen korkeakouluopiskelijoiden esittelemänä.
​​​​​​​

Kansainväliset korkeakouluopiskelijat esittelevät oman kotimaansa bisnesmahdollisuuksia ja hyviä kontakteja viennin aloittamiseksi. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä JAMKin ja Jyväskylän yliopiston kanssa. Tilaisuudessa on mahdollisuus myös keskustella kansainvälisten opiskelijoiden kanssa, voivatko he olla yritysten apuna opintojensa ohessa.

Esittelyssä ovat mm. Venäjä, Kiina, Iran, Saksa, USA ja Nigeria.

Haluatko tulla mukaan Kauppakamari Loungen kansainvälistä liiketoimintaa tekevien yritysten verkostoon ja osallistua muihinkin Loungen tilaisuuksiin? Lisätietoa ja liittyminen

Keski-Suomen kauppakamarin rekisteriseloste

​​​​​​​Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Business Jyväskylän kanssa.

17.04.2018 08:00 - 10:00

Kauppakamari Loungen jäsenille ja kaikille kansainvälistymisestä kiinnostuneille tarkoitettu verkostoitumistilaisuus, jossa teemana ovat eri maiden business-mahdollisuudet kansainvälisten korkeakouluopiskelijoiden esittämänä.

KoulutuksetKansainvälistyminen

IT-Dynamo JAMK, auditorio 1. krs
Piippukatu 2, 40100 Jyväskylä

Kauppakamari tarjoaa ainutlaatuisen verkoston kansainvälistä kauppaa tekeville yrityksille löytää palveluja, asiantuntijoita, vastauksia kysymyksiin ja tietoa kansainvälistymiseen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Verkostossa opit tuntemaan alueen kansainvälistymisen konkarit ja tutustut myös muihin yrityksiin, joiden kokemuksia ja verkostoja voit hyödyntää. Kauppakamari Lounge

Kauppakamari Loungen jäsenille järjestetään useita verkostoitumis- ja koulutustilaisuuksia. Seuraavat tilaisuudet ovat:

08.05.2018 09:00 - 14:00

Koulutuksessa käydään läpi sopimusten syntymiseen liittyviä perusperiaatteita, myynnin sopimuksia (mm. NDA:t, jakelusopimukset, toimitussopimukset) ja perehdytetään neuvottelutaktiikoihin.

KoulutuksetKansainvälistyminen

Scandic Spa Laajavuori